МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПОРЯДОК РОЗРАХУНКУ ТА ПОБУДОВИ ЗОВНІШНЬОЇ ШВИДКІСНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ.З достатнім ступенем точності зовнішню швидкісну характеристику можна побудувати за наслідками теплового розрахунку, проведеного для одного режиму роботи двигуна – режиму максимальної потужності, і за допомогою емпіричних залежностей. Побудова кривих швидкісної характеристики ведеться в інтервалі: а) для карбюраторних двигунів – від nmin = 600…1000 хв-1 до nmax = (1,05…1,20) nH; б) для дизелів – від nmin = 350…800 хв-1 до nH, тут nH – частота обертання колінчастого вала при номінальній потужності. Розрахункові точки кривої ефективної потужності визначаються через кожні 500…1000 хв-1, за наступними емпіричними залежностями:
Для карбюраторних двигунів: . (2.1) Для дизелів з нерозділеними камерами: . (2.2) Для дизелів з передкамерою: . (2.3) Для дизелів з вихровою камерою: . (2.4) де Nex, nx – відповідно ефективна потужність і частота обертання колінчатого валу в шуканій точці швидкісної характеристики; Neном, nN – номінальна ефективна потужність і відповідна їй частота обертання колінчатого валу. За розрахованими точками у вибраному масштабі будується крива ефективної потужності (рис. 4.1). Для побудови кривої ефективного обертового моменту розрахунок здійснюється за формулою: . (2.5) Для побудови кривої питомих витрат палива застосовуються наступні формули.
Для карбюраторних двигунів: . (2.6) Для дизелів з нерозділеними камерами: . (2.7) Для дизелів з передкамерою: . (2.8) Для дизелів з вихровою камерою: . (2.9) Для побудови кривої годинних витрат палива застосовується наступна формула: , кг/год (2.10)
Отримані розрахункові дані доцільно звести у таблицю, наприклад:
Таблиця 2.1 - Зведені дані розрахунків
Для побудови зовнішньої швидкісної характеристики рекомендуються наступні масштаби: п – у 10 мм – 500 об/хв.; Ne – до 100 кВт, у 10 мм – 5 кВт; Ne – понад 100 кВт, у 10 мм – 10 кВт; Ме– у 10 мм – 10 Н×м; ge –у 10 мм – 20 г/кВт×год; GT –у 10 мм – 2…5 кг/год Аналіз зовнішньої характеристики двигуна. Збільшення обертового моменту при зменшенні частоти обертання від пном до пМе визначає стійкість роботи двигуна, яка оцінюється коефіцієнтом пристосовуваності kм – відношенням максимального обертового моменту до обертового моменту при максимальній потужності: . (2.11) Коефіцієнт пристосованості характеризує властивість двигуна долати короткочасне підвищення навантаження. Для карбюраторних двигунів kм=1,25...1,35, для дизелів - kм=1,05...1,15. У дизелів характеристика обертового моменту проходить більш полого, ніж у карбюраторних двигунів. Тому на дизелях необхідно застосовувати спеціальні коректуючи пристрої, які автоматично збільшують циклову подачу палива при зниженні частоти обертання. Питання розрахунку основних показників робочого циклу необхідні для оцінки якості конструкції двигунів та прийняття інженерних рішень щодо її покращення. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|