Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Загальнометодичні рекомендації для підготовки до практичних занять з біостатистики

Методичні рекомендації розроблені відповідно програми яка вивчається на 1У курсі з біостаттистики ззатверджені начальником Управління освіти, науки молоді і спорту України в 2008 р.

Вивчення біостатистики передбачено на 4-ому курсі, кількість навчальних годин - 45 (1,5 кредити), з них практичні заняття – 20 годин, лекції – 10 годин, самостійна робота студентів – 15 годин.

Доцільність єдиної навчальної програми з біостатистики обумовлена однаковими кінцевими цілями з дисципліни для зазначених спеціальностей.

Біостатистика як навчальна дисципліна:

1. ґрунтується на вивченні таких дисциплін як біофізика з курсом вищої математики, медичної інформатики та комп’ютерних технологій;

2. закладає основи вивчення соціальної медицини та організації охорони здоров’я, епідеміології;

3. закладає основи формування навичок узагальнення та аналізу медико-біологічних, клінічних та екологічних даних.

Організація навчального процесу здійснюється за кредитно-модульною системою відповідно до вимог Болонського процесу.

Вивчення дисципліни структуровано в 1 модуль до складу якого входить 9 тем.

Мета вивчення біостатистики – кінцеві цілі встановлюються у відповідності з ОПП підготовки лікаря стосовно блоку медико-профілактичних дисциплін і є підгрунтям для розробки змісту дисципліни.

На підставі кінцевих цілей дисципліни до модулю та двох змістових модулів сформульовані конкретні цілі, що забезпечують досягнення кінцевої мети.

Практичні заняття передбачають

· знати визначення біостатистики як навчальної дисципліни та її ролі в системі доказової медицини;

· оволодіти теоретичними та методичними основами біостатистики;

· оволодіти основними організаційними елементами статистичного дослідження, його методичними та практичними аспектами;

· оволодіти теоретичними основами, сучасними принципами доказової медицини;

· оволодіти основними підходами та показниками для характеристики статистичних сукупностей та оцінки даних в динаміці;

· визначати та аналізувати основні біостатистичні показники та критерії;

· вміти оцінювати та аналізувати статистичні показники та параметри статистичних сукупностей.

· набути умінь та навичок формування статистичних гіпотез;

· вміти аналізувати та оцінювати статистичні моделі за їх основними характеристиками, показниками.

· оволодіти методичними основами та критеріями вибору основних адекватних методів аналізу для перевірки статистичних гіпотез;

· оцінювати результати аналізу за окремими критеріями та у взаємозв’язку з чинниками, що на них впливають.

Студентам рекомендується вести протоколи виконаних завдань.

Вчена рада ВНМЗ може змінити кількість годин з біостатистики не більш як на 10% відносно тієї, яка передбачена експериментальним навчальним планом згідно з наказами МОЗ України № 52 від 31.01.2005 р. та №144 від 23.07.2007.

Засвоєння матеріалу практичних занять (поточний контроль) перевіряється відповідно до конкретних цілей змістового модуля. Підсумковий модульний контроль здійснюється на останньому практичному занятті. Доцільно застосовувати такі засоби для визначення рівня підготовки студентів як тести, ситуаційні задачі, опитування згідно з стандартизованими контрольними питаннями.

ОПИС навчального плану З ДИСЦИПЛІНІ «БІОСТАТИСТИКА»

Структура навчальної дисципліни   Кількість годин, з них   Рік навчання   Вид контролю  
всього годин/ кредитів ECTS аудиторних СРС
лекцій практичних занять
Модуль 1 Змістових модулів 2 45/1,5           4-й поточний, підсум-ковий

Примітка : 1 кредитECTS – 30 годин. Аудиторне навантаження – 66,7%, СРС – 33,3%.

 

Поточний контрольздійснюється на кожному практичному занятті відповідно до конкретних цілей теми, під час індивідуальної роботи викладача зі студентом для тих тем, які студент опрацьовує самостійно та вони не входять до структури практичного заняття. Рекомендується застосовувати види об’єктивного (стандартизованого) контролю теоретичної та практичної підготовки студентів.

Максимальна кількість балів, що присвоюється студентам при засвоєнні модулю (залікового кредиту) – 200, в тому числі за поточну навчальну діяльність – 120 балів (з низ 3 бали за самостійну роботу студента), за результатами модульного підсумкового контролю – 80 балів.

Оцінювання поточної навчальної діяльності:


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  2. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  3. V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.
  4. А. Підготуйте і запишіть висновки-рекомендації для автора, який перекладає текст з російської мови на українську.
  5. Базовий рівень підготовки.
  6. Безпечне поводження з хімічними речовинами та рекомендації щодо їх зберігання
  7. Біохімічна ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ занять фізичною культурою і спортом з особами різного віку та статі
  8. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  9. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  10. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  11. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  12. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен




Переглядів: 488

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лабораторна робота № 5 | РОЗПОДІЛ БАЛІВ, ПРИСВОЮВАНИХ СТУДЕНТАМ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.