МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лабораторна робота № 5Тема: "Робота з таблицями у текстовому процесорі MS WORD 2007" Мета: навчитися працювати з таблицями у середовищі текстового процесора MS WORD 2007; розвивати вміння роботи з текстовим процесором, розвивати інтерес до інформатики; виховувати культуру користувача ПК. Хід роботи: 1. Вивчити тему № 6 даного методичного посібника. 2. Вибрати завдання згідно варіанту. 3. Виконати завдання у середовищі текстового процесора MS WORD 2007. Завдання: 1. Оформити таблицю 1 згідно варіанта завдання. 2. Оформити "шапку" як заголовок таблиці. 3. Скопіювати таблицю 1 і назвати її таблиця 2. 4. У таблиці 2: ü змінити ширину стовпця 1; ü додати стовпчик n +1; ü видалити рядки, що відмічені символом "*"; ü висоту рядків, що відмічені символом ">" задати 2 см; зміст рядка виділити напівжирним шрифтом, вирівняти по вертикалі і центру. 5. Відсортувати зміст таблиці 2 по вказаному в індивідуальному завданні ключу. 6. В таблицю 2 додати рядок, в який записати будь - яку формулу для підрахунку числових значень. 7. Скопіювати таблицю 1 і назвати її таблиця 3. Перетворити таблицю 3 у текст (роздільник - див. варіанти завдань)
Варіант 1 1. Сформувати таблицю: 2. Відсортувати кожний відділ за табельним номером. 3. Роздільник *. Варіант 2 1. Сформувати таблицю: 2. Відсортувати за місцезнаходженням. 3. Роздільник +.
Варіант 3 1. Сформувати таблицю: 2. Відсортувати за таб №. 3. Роздільник : Варіант 4 1. Сформувати таблицю: 2. Відсортувати по кожному району за ФІО. 3. Роздільник табуляція. Варіант 5 1. Сформувати таблицю: 2. Відсортувати кожний участок по фамілії. 3. Роздільник ; Варіант 6 1. Сформувати таблицю: 2. Відсортувати матеріали на кожний виріб по назві. 3. Роздільник !
Варіант 7 1. Сформувати таблицю: 2. Відсортувати в кожній групі марка + модель 3. Роздільник + Варіант 8 1. Сформувати таблицю: 2. По кожному розділу відсортувати записи по індексам 3. Роздільник *
Варіант 9 1. Сформувати таблицю: 2. В кожній секції відсортувати за страна + Ф.И.О. 3. Роздільник табуляція Варіант 10 1. Сформувати таблицю: 2. Учнів кожного класу впорядкувати за фамілією і адресою 3. Роздільник ! Варіант 11 1. Сформувати таблицю: 2. В кожній групі сортувати записи за диск + ім'я файлу 3. Роздільник табуляція Варіант 12 1. Сформувати таблицю: 2. За кожною маркою автомобіля відсортувати записи по індексам 3. Роздільник ; Варіант 13 1. Сформувати таблицю: 2. В кожній секції впорядкувати за спеціальність + Ф.І.О. 3. Роздільник табуляція Варіант 14 1. Сформувати таблицю: 2. В кожному залі впорядкувати за страна + Ф.І.О. 3. Роздільник табуляція
Варіант 15 1. Сформувати таблицю: 2. Впорядкувати кожний участок по фамілії; 3. Роздільник +.
Читайте також:
|
||||||||
|