Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






РОЗПОДІЛ БАЛІВ, ПРИСВОЮВАНИХ СТУДЕНТАМ

 

№ з.п. Модуль 1 (поточна навчальна діяльність) Кількість балів
1. Змістовий модуль 1
  Тема 1
  Тема 2
  Тема 3
  Тема 4
2. Змістовий модуль 2
  Тема 5
  Тема 6
  Тема 7
  Тема 8
  Тема 9
  Тема 10 -
Самостійна робота
Разом змістові модулі
Підсумковий контроль  
Теоретичної підготовки
контроль практичної підготовки Зараховано
Разом сума балів

Модульний підсумковий контроль:

Модульний підсумковий контроль здійснюється по завершенню вивчення модуля. До підсумкового контролю допускаються студенти, які виконали всі види робіт, передбачені навчальною програмою, та при вивченні модуля набрали кількість балів, не меншу за мінімальну.

Форма проведення підсумкового контролю має бути стандартизованою та включати контроль теоретичної та практичної підготовки. Конкретні форми контролю з дисципліни визначаються в робочій навчальній програмі.

Максимальна кількість балів підсумкового контролю дорівнює 80.

Модульний підсумковий контроль вважається зарахованим, якщо студент набрав не менше 50 балів.

Оцінювання дисципліни:

Оцінка з Біостатистики виставляється лише студентам, яким зараховані всі модулі з дисципліни.

Кількість балів, яку студент набирає з дисципліни, визначається як середня арифметична кількості балів з модулів дисципліни.

Заохочувальні бали за рішенням Вченої Ради можуть додаватися до кількості балів з дисципліни студентам, які мають наукові публікації або зайняли призові місця за участь у олімпіаді з дисципліни серед ВНЗ України тощо.

Об’єктивність оцінювання навчальної діяльності студентів має перевірятися статистичними методами (коефіцієнт кореляції між поточною успішністю та результатами підсумкового модульного контролю).

Кількість балів з дисципліни, яка нарахована студентам, конвертується в 5-ти бальну (традиційну)шкалу таким чином:

Шкала оцінювання підсумкового (річного модульного) контролю

Медичного факультету

 

Сума балів за всі види навчальної діяльності   Оцінка за шкалою ЕСТS Оцінка за національною шкалою
Для екзамену Для заліку
180-200   А відмінно зараховано  
164-178 В добре
148-163 С
128-147 D задовільно  
120-127 E
70-119 Незадовільно може повторно складати іспит Не зараховано може повторно складати залік
0-69 F Незадовільно з обов язковим повторним вивченням дисцмпліни Не зараховано з обов язковим повторним вивченням дисцмпліни

 

Примітка: оцінювання підсумкового (річного модульного) контролю виставляється на основі суми балів за І і ІІ модульні (рейтингові контролі).

 

 

Оцінка з дисципліни FX, F («2») виставляється студентам, яким не зараховано хоча б один модуль з дисципліни після завершення її вивчення.

Оцінка з дисципліни FX («2») виставляється студентам, які набрали мінімальну кількість балів за поточну навчальну діяльність, але не склали модульний підсумковий контроль. Вони мають право на повторне складання підсумкового модульного контролю не більше 2-ох (двох) разів під час зимових канікул і впродовж 2-ох (додаткових) тижнів після закінчення весняного семестру за графіком, затвердженим ректором.

Студенти, які одержали оцінку Fпо завершенні вивченнядисципліни (не виконали навчальну програму хоча б з одного модуля або не набрали за поточну навчальну діяльність з модуля мінімальну кількість балів) повинні пройти повторне навчання за індивідуальним навчальним планом, затвердженим у встановленому порядку.

 

 

 

ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З БІОСТАТИСТИКИ

ДЛЯ СТУДЕНТІВ 1У КУРСУ МЕДФАКУ

 

№№ п/п Тема К-ть годин
1. Методичні основи організації статистичних досліджень в системі охорони здоров’я .
2. Відносні величини(статистичні коефіцієнти). Графічні методи аналізу.
3. Фактори ризику. Методика розрахунку та оцінки ризиків.
4. Метод стандартизації.  
5. Ряди динаміки та їх аналіз  
6. Характеристика та аналіз статистичних даних. Середні величини та показники варіації.  
7. Параметричні методи оцінки та аналізу статистичних гіпотез.
8. Непараметричні методи оцінки та аналізу статистичних гіпотез.
9. Аналіз взаємозв’язку між досліджуваними параметрами статистичних сукупностей.
10. Підсумковий контроль.  
Разом годин

 


Читайте також:

  1. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  2. IV. Розподіл нервової системи
  3. V. Розподільний диктант.
  4. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  5. Автоматизація водорозподілу з комбінованим регулюванням
  6. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  7. Автоматизація водорозподілу регулювання зі сталими перепадами
  8. Автоматизація водорозподілу регулюванням з перетікаючими об’ємами
  9. Автоматизація водорозподілу регулюванням за верхнім б'єфом
  10. Автоматизація водорозподілу регулюванням за нижнім б'єфом
  11. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  12. Аналіз ефективності використання каналів розподілу




Переглядів: 451

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальнометодичні рекомендації для підготовки до практичних занять з біостатистики | МОДУЛЬ 1.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.