Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МОДУЛЬ 1.

Практичне заняття №1

Тема: Методичні основи організації статистичних досліджень в системі охорони здоров’я.

1.Навчальна мета

Ознайомитися зі змістом поняття "Медична статистика", статистична сукупність, одиниця спостереження та ознаками, що підлягають реєстрації. Вивчити методику проведення статистичного дослідження, його етапи.

2. Вихідні знання та вміння:

Знати:

Статистику, її роль у медицині та охороні здоров'я. Предмет і зміст. Статистичну сукупність. Поняття про генеральну та вибіркову сукупності в медико-біологічних дослідженнях. Репрезентативність вибіркової сукупності. Об'єкт, одиницю спостереження та ознаки, що підлягають реєстрації.

Застосування статистичного методу в медико-біологічних (клінічних, гігієнічних, експериментальних) дослідженнях. Організацію статистичного дослідження. Визначення мети та завдань дослідження, розкриття робочої гіпотези. Об'єкт і одиницю спостереження. Ознаки спостереження: якісні та кількісні, факторні та результативні. Види статистичних досліджень щодо повноти охоплення та часу спостереження. Реєстраційні (облікові) документи. Збирання матеріалу. Статистичне групування та зведення. Види та правила побудови статистичних таблиць

Вміти:

Визначати об'єкт дослідження, формувати й характеризувати вибіркову й генеральну сукупність.

Формулювати мету й завдання дослідження, розробляти план і програму, проводити збір статистичного матеріалу, його розробку, зведення й аналіз.

 

Питання до самопідготовки

1. Визначення статистики як самостійної суспільної науки.

2. Визначення медичної статистики як один із видів загальної статистики.

3. Основні розділи медичної статистики.

4. Завдання медичної статистики.

5. Поняття в статистиці: “об’єкт статистичного спостереження”, “статистична сукупність”, “одиниця спостереження”.

6. Статистичні ознаки, види статистичних ознак.

7. Методи формування вибіркової сукупності.

8. Вимоги до вибіркової статистичної сукупності.

9. Основні властивості статистичної сукупності.

10.Етапи статистичного дослідження.

11.Зміст першого етапу дослідження.

12.Методи ( види ) дослідження.

13.Способи формування вибіркової сукупності.

14.Програма розробки та зведення матеріалу. Види групування облікових ознак.

15.Види статистичних таблиць, правила їх побудови та оформлення.

16.Зміст другого етапу статистичного дослідження. Типові помилки під час збирання матеріалу.

17.Зміст третього етапу статистичного дослідження. Помилки в розробці матеріалу.

18.Види обробки статистичних матеріалів

4.Література:

1. Біостатистика /під редакцією член-кора АМН України, проф. В.Ф.Москаленка – Київ: Книга Плюс, 2009.

2. Соціальна медицина та організація охорони здоров'я / Під загальною редакцією Ю.В. Вороненка, В.Ф. Москаленка. - Тернопіль: Укрмедкнига. 2000. - с.23 -43.

3. Социальная гигиена и организация здравоохранения /Под ред. Н.Ф. Серенко, В.В. Ермакова - М. Медицина, 1984, с.102 - 112., 168-164

4. Посібник із соціальної медицини та організації охорони здоров'я / Під редакцією Ю.В. Вороненка

5. Основи клінічної епідеміології та доказової медицини. Навчальний посібник / під. Редакцією Л.М.Скакуна.- Тернопіль: ТДМУ, 2008.- 372 с.

 


Читайте також:

  1. V міні – модуль
  2. Високочастотні перетворювачі модульної структури
  3. Друга модульна контрольна робота
  4. Друга модульна контрольна робота
  5. З урахуванням вимог модульно-рейтингової системи навчання студентів
  6. За конструктивними особливостями фритюр-ниці поділяють на секційно-модульні та ті, які входять до комплекту малогабаритного обладнання.
  7. За кредитно-модульною системою
  8. ЗАВДАННЯ ДЛЯ БЛОЧНО-МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ
  9. ЗАВДАННЯ МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ №1.
  10. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1
  11. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 2
  12. Заліковий МОДУЛЬ 1 . Економічна і соціальна географія світу




Переглядів: 694

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
РОЗПОДІЛ БАЛІВ, ПРИСВОЮВАНИХ СТУДЕНТАМ | Тестові завдання до практичного заняття № 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.