Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичне заняття № 11

Тема: Прислівник. Ступені порівняння прислівників

І. Визначтe ступені порівняння прислівників:male, acerrime, merito, facile, plus, altius, maxime, raro, optime, acrius, continuo, fortissime, bene, fortiter, maius, minimum, magis, latissime, citius, constanter, pessime, peius, multum, sapienter, diu.

II.Утворіть прислівники від прикметників, напишіть ступені порівняння: iustus, a, um – справедливий, а, е; altus, a, um – високий, а, е; falsus, a, um – неправильний, а, е; citus, a, um – швикий, а, е; par, paris – рівний, а, е; prudens, dentis – розсудливий, а, е; bonus, a, um – добрий, а, е; nobǐlis, e – знатний, а, е; innocens, centis – невинний, а, е; humilis, e – низький, а, е; amplus, a, um – великий, а, е; fortis, e – хоробрий, а, е; simplex, icis – простий, а, е.

 

ІV. Доповніть ряди:

Positivus Comparativus Superlativus
  celerius  
male    
  gravius  
fortǐter    
    citissǐme
necessarie    
    optime
  facilius  

 

III. Поділіть прислівники на групи. Знайдіть спільні риси кожної групи: hodie, ibi, honeste, minǐme, raro, sapienter, altius, tenerrǐme, fortǐter, bene, simplicǐter, maius, clarissǐme, celerǐter, aliquando, falso.

 

V. Перекладіть українською мовою:

1. Mos erat Spartānis brevǐter respondēre, fortǐter pugnāre, patienter et constanter labōres tolerāre, honeste vivĕre. 2. Facilius est dicĕre, quam agĕre. 3. Aliēna vitia melius vident homǐnes, quam sua. 4. Tanto est facilius accusāre, quam defendĕre, quanto facĕre vulnĕra, quam sanāre. 5. Lex recte facĕre iubet. 6. Romāni in theatro clamabant: “Pulchre, bene, recte!” 7. Turpe est linguam Latīnam nescīre. 8. Pares cum parǐbus facillǐme conveniunt. 9. Homǐnes amplius ocŭlis, quam aurǐbus credunt. 10. Gens Belgārum a provinciā longe abest, ubi cultus et humanǐtas floret. 11. Raro senex sentetiam mutat. 12. Sirēnae suavĭter cantantes nautis celerĭter exitium parābant. 13. Homĭnes probi pulchre et honeste vivunt. 14. Sane et tranquille vivit, qui honeste vivit. 15. Docte et sapienter dicis.


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Алергія та анафілаксія, їх практичне значення .
  5. Бактеріофаг, його природа і практичне застосування. Вплив бактеріофага на мінливість мікроорганізмів.
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вид заняття: лекція
  10. Вид заняття: лекція
  11. Відповідь на практичне завдання.
  12. Вступне заняття




Переглядів: 642

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
De Roma et Romanis | De Aegypto

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.