Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 4.Ординалістська теорія поведінки споживача

1.Система переваг споживача та її основні елементи

2.Осоливості аналізу функції корисності з ординалістських позицій. Крива байдужості

3.Бюджетне обмеження і можливості споживача

Система переваг споживача та її основні елементи

Аксіоми теорії поведінки споживача:

1.Суверенітет, споживач приймає рішення самостійно.

2.Гіпотеза раціональної поведінки споживача

а)споживач знає що він бажає

б)може порівняти доступні набори благ

в)вибирає набір товарів якому він віддає найбільшу перевагу

Існують 2 підходи до аналізу корисності:

1.Кординалістський (кількісний) передбачає, що корисність може бути зображена у вигляді функції.

2.Ординалістський (порядковий) передбачає можливість оцінювати тільки те, якому набору благ віддається перевага, а не кількісну різницю в корисності.

Теорія споживчого вибору ґрунтується на наступних постулатах:

1. Множинність видів споживання. Кожен споживач бажає споживати безліч різноманітних індивідуальних благ.

2. Ненасиченість. Споживач прагне мати більша кількість будь-яких товарів і послуг, вона не пересичений жодним з них. Гранична корисність всіх економічних благ завжди позитивна.

3. Транзитивність. Теорія споживчого вибору виходить зі сталості і визначеної погодженості смаків споживача. Логічно це може бути виражене в такий спосіб: якщо А, В и С є комбінаціями яких-небудь благ і споживач байдужний у виборі між наборами А и В і між В и С, те він так само байдужний у виборі між А и С.

4. Субституція. Споживач згодний відмовитися від невеликої кількості блага А, якщо йому запропонують замість більша кількість блага-субституту.

5. Спадна гранична корисність. Гранична корисність якого-небудь блага зменшується зі збільшенням загальної кількості, яким розташовує споживач.

Велика кількість товару має більше переваг ніж менша кількість. Перед кожним споживачем постають три запитання:

1.Що купити?

2.Скільки коштує товар чи послуга?

3.Чи вистачить грошей, щоб здійснити покупку?


Читайте також:

  1. E) теорія раціонального вибору.
  2. I. Теорія граничної продуктивності і попит на ресурси
  3. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  4. АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА
  5. Балансова теорія визначення статі. Диференціація статі і роль гормонів у цьому процесі.
  6. Біхевіоральна теорія
  7. Бюджетне обмеження і можливості споживача
  8. Бюджетне обмеження й можливості споживача
  9. Бюджетне обмеження споживача
  10. В межах наукового підходу існує велика кількість концепцій, але найбільш переконлива – еволюційна теорія.
  11. В-87 Дослідження поведінки мікрочастинок
  12. Важливість товару для споживача




Переглядів: 1766

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рівновага споживача | Особливості аналізу функції корисності з ординалістських позицій. Крива байдужості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.