Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рівновага споживача

Загальна умова рівноваги споживачаозначає, що споживач розподіляє свій бюджет (дохід) на всі товари таким чином, щоб урівняти граничну корисність, що припадає на одну грошо­ву одиницю, яка витрачається на кожний товар, тобто для всіх реально спожитих товарів А, В, С, ... виконується рівність:

MUA/PA = MUB /PB= MUC /PC = ... = λ

  Блага   MU   P виважена гранична корисність
А
В
С

Стан рівноваги споживача

Блага MU P
А
В
С

Читайте також:

  1. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  2. Активність. Радіоактивна рівновага.
  3. АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА
  4. Баланс сил і рівновага в МС
  5. Бюджетне обмеження і можливості споживача
  6. Бюджетне обмеження й можливості споживача
  7. Бюджетне обмеження споживача
  8. Важливість товару для споживача
  9. Вартість Internetу для підприємств-користувачів. Internet-технології та формування бізнес-фокусу споживача.
  10. Взаємодія попиту і пропозиції та ринкова рівновага.
  11. Взаємодія попиту і пропозиції. Ринкова рівновага.
  12. Взаємодія попиту й пропозиції. Ринкова рівновага




Переглядів: 423

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обмеження можливості споживача | Тема 4.Ординалістська теорія поведінки споживача

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.