Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






THE PRESENT AND PAST PARTICIPLES

 

Ex. 1. A.Translate these phrases from English into Ukrainian or Russian.

 

A boring man, a bored man, a tiring activity, a tired worker, a frustrated wife, frustrating news, a developing investigation, a developed film, a translated text, translating device, a kicked ball, a kicking football player, a filled glass, a filling machine, the washed linen, a washing machine, satisfying results, a satisfied judge, an embarrassed lady, an embarrassing joke, an annoyed professor, an annoying game, a broken relationship, a breaking tree, a disappointing trip, a disappointed tourist; a dialed number, a lost secret, a remembered joke, a reminding note, a resting snake, a stopped runner, salted porridge, stolen jewels, a barking dog, a writing man, hidden treasures, a running cat, a brought parcel, amusing gossip, an opened door.

B.Translate these phrases into English using present and past participles.

 

Палаюча гілка; спалений будинок; цікавий фільм; зацікавлений студент; фільм, що лякає; налякана дитина; новина, що шокує; шокована жінкa; хвилюючий момент; схвильована мати; результат, що дивує, здивований читач; навчальний посібник; навчений школяр; мати, що вдягає; вдягнена дитина; заява, що бентежить; збентежений хлопчик; біль, що ламає; зламана рука; країна, що розвивається; розбите скло; розірвана книга; нудьгуюча пісня; секретар, що перекладає, зшитий одяг; співаючий актор; переставлений стілець; ображений дідусь; спляча красуня; граюча кішка; розкрита книга; машина, що поливає; тест, який проглянуто; перевірений переклад; проекзаменований абітурієнт; танцюючий метелик; пересунуті меблі; намальована картина; їдуча машина; дерево, що росте.

C.Form the correct participle out of the verb.

 

Surprise: 1. I was ______ to see Ann there. 2. It was ______ to see her.

Tire: 1. I find this work very ______. 2. It makes me ______.

Disappoint: 1. Her exam results were ______. 2. She was pretty ______.

Excite: 1. She was ______ about her new job. 2. It was an ______ new challenge.

Shock: 1. We were ______ to hear about your brother. 2. The news was really ______.

Confuse: 1. His explanations are ______. 2. Listen to him, I got ______.

Annoy: 1. I get ______ when people break promises. 2. It’s ______ when that happens.

Interest: 1. I was very ______ in the program. 2. It was really ______.

Bore: 1. Do you ever get ______ at work? 2. My job is pretty ______.

Terrify: 1. A ______ mother ran to the hurt boy. 2. Your joke is ______, the kids won’t fall asleep.

Spill: 1. The ______ milk made the floor dirty. 2. The girl ______ water is my naughty sister.

Frighten: 1. Her ______ look excited us. 2. This ______ story made me sleepless.

Satisfy: 1. Her ______ voice revealed her content. 2. He gave us ______ explanation of the accident.

Exhaust: 1. This work is totally ______. I can’t move. 2. Jo is ______, help her.

Develop: 1. Their ______ relations became better day after day. 2. This program is well ______, start practicing it.

 

Ex. 2.Translate.Use participles to translate the underlined words.

 

1. Якщо історія хвилююча, то ви хвилюєтесь читаючи її. 2. Мені було сумно, коли Джон розповідав свою нудну історію. 3. У нього робота, яка дуже втомлює, він увечері завжди такий втомлений. 4. Сьогодні гнітюча погода, і я почуваю себе пригніченою. 5. Перед хлопчиком, що пише листа, лежить багато інших написаних листів. 6. Білл цікавиться економікою, хоча вважає і лінгвістику дуже цікавою. 7. Я здивований тим, що він склав іспит, це дійсно дуже дивує. 8. Фільм був таким, що дуже пригнічував, і усі виходили пригніченими з кінотеатру. 9. Я не дуже цікавлюсь мистецтвом, а мій брат справді зацікавлений ним. 10. Це було пояснення, що дуже заплутувало, і в моїй голові усе було переплутано. 11. Палаюча свічка освітлювала тільки спалені папери та розлиті чорнила. 12. Білизна, випрана у пральній машині, нагадувала сніг. 13. Це був день, що шокує, і не дивно, що усі були шоковані та налякані. 14. Навчаючі комп’ютерні програми вже допомогли виховати одне покоління освічених людей. 15. Співаюча дівчина схвилювала слухачів, і вони довго згадували проспівану пісню.


Читайте також:

  1. Ask your friend the following questions, present the results to the whole group.
  2. FORMS OF PRESENTATION: CHARACTERIZATION, DIALOGUE
  3. FORMS OF PRESENTATION: DESCRIPTION
  4. FORMS OF PRESENTATION: NARRATION
  5. Giving an Oral Presentation
  6. I Open the brackets. Put the verbs in the Present Simple Tense.
  7. I. Read the following sentences and identify the form and function of the gerunds and participles used in them
  8. Make a similar dialogue and present it to the class.
  9. Make a similar dialogue and present it to the class.
  10. Make short reports, completing the sentences. Present your report to the group.
  11. Making a Successful Presentation
  12. Open the brackets using the Present Indefinite or Present Continuous Tense.




Переглядів: 462

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
THE ORDER OF WORDS IN THE SENTENCE | THE PRESENT INDEFINITE AND THE PRESENT CONTINUOUS TENSES

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.