Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення розрахункових внутрішніх зусиль в ригелі

 

Ригель розраховуємо як нерозрізну багато пролітну балку, кількість прольотів якої відповідає прольотів ригеля згідно з конструктивною схемою перекриття. При кількості прольотів більше 5, ригель розраховують як п’ятипролітну балку.

Розрахункові прольоти ригеля приймаємо рівними віддалі між осями опор:

в крайніх прольотах, при опиранні ригеля на стіну 30 см та прив’язці стіни 200 ;

в середніх прольотах .

Збір навантаження на перекриття наведено в табл. 1.1.

Повне розрахункове навантаження на ригель при кроці ригелів 6 м і його площі поперечного перерізу

,

де ρ = 25 кН/м – об’ємна вага залізобетону; ; .

В тому числі тимчасове ;
стале .

Розрахункова схема ригеля показана на рис.5.3.

Далі будуємо обвідну епюру моментів, використовуючи залежність ,

де β визначають з табл. 5.1 та за рис.1, ст. 43 в залежності від співвідношення
v/g = 22,26 / 43,94 = 0,5. Результати підрахунків зводимо в табл. 5.2.


 

Рис. 5.1
Рис. 5.2


 

Таблиця 5.2.

Номер прольоту Номер перерізу Відстань від лівої опори до перерізу, м Значення коефіцієнта Значення моменту, кНм кНм
Mmax Mmin
ℓ01=5,95м 0,2ℓ01 1,19 0,065 - 152,3 - 66,2∙* 5,95² = =2343,6
0,4ℓ01 2,38 0,090 - 210,9 -
2’ 0,425ℓ01 2,53 0,091 - 213,3 -
0,6ℓ01 3,57 0,075 - 175,8 -
0,8ℓ01 4,76 0,020 - 46,9 -
1,0ℓ01 5,95 - 0,0715 - 167,6
ℓ01=6м 0,2ℓ02 1,2 0,018 0,01 42,9 23,8 66,2* 6² = =3383,2
0,4ℓ02 2,4 0,058 +0,022 138,2 +52,4
7’ 0,5ℓ02 3,0 0,0625 - 149,0 -
0,6ℓ02 3,6 0,058 +0,024 138,2 +57,2
0,8ℓ02 4,8 0,018 0,004 42,9 9,5
1,0ℓ02 6,0 - - - 149,0
ℓ01=6м 0,2ℓ03 1,2 0,018 0,003 42,9 7,1 66,2* 6² = =3383,2
0,4ℓ03 2,4 0,058 +0,028 138,2 +52,4
12’ 0,5ℓ03 3,0 0,0625 - 149,0 -

 

Примітка а = 0,339; ℓ01 = 0,339∙5,95 = 2 (див. рис.5.4).

 

Розрахункові поперечних сили:

на першій крайній опорі:

;

на першій проміжній опорі зліва:

;

на першій проміжній опорі з права і на середніх опорах зліва і права:

.

Епюра моментів і поперечних сил будуємо тільки для двох з половиною прольотів симетричною відносно осі симетрії ригеля (рис.5.3).


 


 

Таблиця 5.1 Залежність коефіцієнта β від відношення v/g

 

v/g Значення β в точках
0,5 -0,0715 -0,01 +0,022 +0,024 -0,004 -0,0625 -0,003 +0,028 +0,028
-0,0715 -0,02 +0,016 +0,009 -0,014 -0,0625 -0,013 +0,013 +0,013
1,5 -0,0715 -0,026 -0,003 -0,02 -0,0625 -0,019 +0,003 +0,004
-0,0715 -0,03 -0,009 -0,006 -0,024 -0,0625 -0,023 -0,004 -0,003
2,5 -0,0715 -0,033 -0,012 -0,009 -0,027 -0,0625 -0,025 -0,006 -0,0006
-0,0715 -0,035 -0,016 -0,014 -0,029 -0,0625 -0,028 -0,01 -0,01
3,5 -0,0715 -0,037 -0,019 -0,017 -0,031 -0,0625 -0,029 -0,013 -0,013
-0,0715 -0,038 -0,021 -0,018 -0,032 -0,0625 -0,03 -0,015 -0,015
4,5 -0,0715 -0,039 -0,022 -0,02 -0,033 -0,0625 -0,032 -0,016 -0,016
-0,0715 -0,04 -0,024 -0,021 -0,034 -0,0625 -0,033 -0,018 -0,018

 


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. Ocнoвнi визначення здоров'я
  6. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  7. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  8. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  9. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  10. Аналіз внутрішніх ризиків
  11. Аналіз існуючих виробів та визначення завдань проекту
  12. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні




Переглядів: 543

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дані для проектування | Розрахунковий переріз ригеля

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.