МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Визначення розрахункових внутрішніх зусиль в ригелі
Ригель розраховуємо як нерозрізну багато пролітну балку, кількість прольотів якої відповідає прольотів ригеля згідно з конструктивною схемою перекриття. При кількості прольотів більше 5, ригель розраховують як п’ятипролітну балку. Розрахункові прольоти ригеля приймаємо рівними віддалі між осями опор: в крайніх прольотах, при опиранні ригеля на стіну 30 см та прив’язці стіни 200 ; в середніх прольотах . Збір навантаження на перекриття наведено в табл. 1.1. Повне розрахункове навантаження на ригель при кроці ригелів 6 м і його площі поперечного перерізу , де ρ = 25 кН/м – об’ємна вага залізобетону; ; . В тому числі тимчасове ; Розрахункова схема ригеля показана на рис.5.3. Далі будуємо обвідну епюру моментів, використовуючи залежність , де β визначають з табл. 5.1 та за рис.1, ст. 43 в залежності від співвідношення
Таблиця 5.2.
Примітка а = 0,339; ℓ01 = 0,339∙5,95 = 2 (див. рис.5.4).
Розрахункові поперечних сили: на першій крайній опорі: ; на першій проміжній опорі зліва: ; на першій проміжній опорі з права і на середніх опорах зліва і права: . Епюра моментів і поперечних сил будуємо тільки для двох з половиною прольотів симетричною відносно осі симетрії ригеля (рис.5.3).
Таблиця 5.1 Залежність коефіцієнта β від відношення v/g
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|