Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення розрахункових внутрішніх зусиль в колоні

 

Колону розраховують як стояк з шарнірними опорами по кінцях, завантажений зосередженою силою N. Розрахункова довжина колони визначається відстанню між низом перекриття першого поверху і верхом обрізу фундаменту (рис. 7.1): .

Розрахункове навантаження на колону збирають з вантажної площі (рис.7.2).

Навантаження від перекриття.

Стале:

від ваги підлоги, плит, перегородок ;

від ваги ригеля (див. п.5.2) .

Тимчасове:

в т. ч.

довготривале ;

короткотривале .

Навантаження від покриття.

Стале:

від ваги даху і плит покриття (вираховується аналогічно як від перекриття в табличній формі; в учбових цілях можна прийняти рівним навантаженню від перекриття) ;

від ваги ригеля покриття: .

Тимчасове – короткотривале (сніг для ІІ-го кліматичного району)
.

В першому наближенні вагу колони кожного поверху приймаємо

=
,

де - розміри поперечного перерізу колони (треба задатися), м; – об’ємна вага залізобетону; – висота поверху, м; - вага консолі, кН.

Поздовжня сила в колоні:

від сталого навантаження
;

від тимчасового навантаження
, в т. ч. довготривалого ;

від повного навантаження , в т. ч. довгочасного .

 


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. Ocнoвнi визначення здоров'я
  6. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  7. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  8. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  9. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  10. Аналіз внутрішніх ризиків
  11. Аналіз існуючих виробів та визначення завдань проекту
  12. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні




Переглядів: 651

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дані для проектування | Розрахунок колони на міцність

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.309 сек.