МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Додаток 3Початкові модулі пружності важкого бетону Eb*103 МПа
Додаток 4 Нормативні характеристики міцності стержньової арматури, МПа
Нормативні характеристики міцності дротової арматури, МПа
Додаток 5 Розрахункові опори і модуль пружності стержньової арматури, МПа
Розрахункові опори і модуль пружності дротової арматури, МПа
Зауваження: 1. У зварних каркасах для хомутів з арматури A-III, діаметр яких менший за 1/3 діаметра поздовжніх стержнів значення Rsw приймають рівним 255 МПа. 2. У дужках наведено значення Rsw для випадку застосування стального дроту класу Вр-I у в’язаних каркасах.
Додаток 6
СОРТАМЕНТ АРМАТУРИ
Зауваження: Промисловістю постачається арматура класу A-I діаметром 6…40 мм; класу A-II діаметром 10…80 мм; класу A-III діаметром 6…40 мм; класів A-IV, A-V, A-VI, A-VII діаметром 10…25 мм; класу Вр-I діаметром 3…5 мм; класу В-II і Вр-II діаметром 3…8 мм; класу К-7 діаметром 6, 9, 12 і 15 мм; класу К-19 діаметром 14 мм. Теоретична маса 1м.п. арматури Вр-I, В- II, Вр-II приймається рівною: при діаметрі 3 мм – 0,055 кг, при діаметрі 4 мм – 0,099 кг, при діаметрі 5 мм – 0,154 кг. Площа поперечного перерізу одного канату К-7: діаметром 6 мм – 22,7 мм2, діаметром 9 мм – 51 мм2, діаметром 12 мм – 90,6 мм2, діаметром 15 мм – 141,6 мм2. Теоретична маса 1м.п. канатів К-7: діаметром 6 мм – 1,73 кг, діаметром 9 мм – 4,08 кг, діаметром 12 мм – 7,14 кг, діаметром 15 мм – 11,16 кг. Теоретична маса 1м.п. канату К-19 діаметром 14 мм становить _____, а площа поперечного перерізу одного канату К-19 діаметром 14 мм становить _______. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|