Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Вправи з гімнастичною паличкою

Вправи з початкового положення на спині

Вправи з початкового положення на спині

Вправи з початкового положення лежачи на животі

1. «Крокодил». Спираючись на долоні зігнутих рук, поступово підніміть грудну клітку й голову доверху, прогинаючись у шийному і грудному відділах хребта, одночасно потягніться вперед. Пізніше опустіть голову на руки, розслабтеся. Дихання довільне.

2. «Рибка». Руки підтягніть доверху і вперед, прогніться у грудно­му й поперековому відділі хребта, напружуючи м'язи спини, одночас­но випряміть і підніміть прямо ноги. Дихання довільне.

1. «Плавання». Розвести руки в сторону й доверху, ковзаючи ними по килиму (вдих), а потім повертати їх у початкове положення вздовж тулуба (видих).

2. Почергове згинання і піднімання ніг. Дихання довільне.

1. Стоячи біля стіни, яка не має плінтуса, торкнутися неї лопатка­ми, сідницями й п'ятами, голову тримати прямо, розвести руки, ков­заючи ними доверху по стінці, долонями вперед, підтягнутися, напру­жити м'язи спини, плечового поясу, рук, опустити руки. Розслабитися. Дихання довільне.

2. Стоячи біля стінки, перевірити, чи правильно прийнята постава перед дзеркалом; відійти від стінки, зберігаючи поставу.

1, Тримаючи паличку за спиною в опущених руках, відвести її взад і прогнути в грудному відділі хребта.

2. Паличка за спиною в ліктьових згинах. Випрямити, відвести плечі взад, стати навшпиньки.

3. Паличка спереду в опущених руках. Підняти паличку й відвести її за спину, торкнутися нею лопаток.

Ці вправи потрібно по одній замінювати новими. Заняття з дітьми дошкільного віку можна проводити в ігровій формі.

Під час складання комплексу гімнастичних вправ треба поступово підвищувати навантаження в середині заняття і зменшувати його в кін­ці. Зменшують навантаження за рахунок включення до комплексу про­стих гімнастичних вправ, дихальних пауз для відпочинку, вправ для розслаблення м'язів тощо.

Під час підбору вправ треба, щоб навантаження розподілялося на всі м'язові групи (наприклад, 1-а вправа для м'язів рук, 2-а − для м'язів ніг, 3-я − для тулуба і т. д.).

Коригувальні вправи вводяться до уроку фізичного виховання, до ранкової гігієнічної гімнастики. Треба поступово виховувати в до­шкільнят навички, оволодіння якими сприятиме закріпленню резуль­татів корекції (правильної пози за столом, за партою, під час писання, правильної ходи тощо). До таких занять треба залучати батьків і вихо­вателів дошкільних закладів.

Вихователь дошкільного закладу під час фізичних занять стежить за тим, щоб діти виконували їх без напруження, правильно дихали, не піднімали високо плечі, прямо тримали голову. У щоденній роботі по­трібен постійний контроль вихователя за тим, як дитина сидить за сто­лом під час їди, на заняттях, у якій позі спить (на спині, на животі, на боці).

Ефективним методом, який сприяє виправленню порушення по­стави у дітей шкільного віку, є такий комплекс фізичних вправ:

Вправа 1. На відстані одного кроку від стіни дитина стає спиною до неї. Спираючись на пальці лівої ноги, потрібно п'яткою торкнутися стіни, прямі руки підняти через сторони доверху і, пригнувшись, тор­кнутися стіни. Під час цих рухів зробити вдих. Повертаючись до кін­цевого положення − видих. Точно такі рухи і в такій же послідовності роблять правою ногою. Повторень − 10.

Вправа 2. Береться паличка довжиною близько метра. Ноги став­лять нарізно. Із паличкою за спиною, щільно притиснувши ЇЇ до неї зігнутими в ліктях руками, роблять повороти тулуба до відказу вліво, а потім вправо. Голову тримають прямо, дивляться вперед. Дихання вільне. Повторюють 10 разів.

Вправа 3. Зігнуті в ліктях руки з'єднують за спиною, зціпивши пальцями. Потім змінюють положення рук. Повторюють 6 разів.

Вправа 4. Розставленими на ширину плечей руками спираються на край стола так, щоб тулуб і відставлені ноги складали пряму лінію. Голову тримають прямо, дивляться вперед. Згинають руки, торкаючись грудьми стола − вдих. Розгинають руки − видих. Вправу повторюють 10 разів.

Вправа 5. Ноги ставлять п'ятами разом, пальцями нарізно. За го­ловою, на плечах, у зігнутих руках тримають паличку. Присідають на пальцях, одночасно випрямляють руки доверху. Тулуб стараються три­мати прямо, дивляться перед собою. Після цього повертаються в почат­кове положення. Під час присідання − видих, у початковому положенні − вдих. Вправу повторюють 15 разів.

Вправа 6. У прямому положенні тримають горизонтально паличку в опущених руках - вдих. Не змінюючи горизонтальності її положення, переводять паличку за спину донизу - видих. Повертають палич­ку в початкове положення. Вправу повторюють і через декілька днів звужують відстань захоплення руками.

Вправа 7. Сидять на табуретці (стільці), зачепившись за нерухомий предмет пальцями стоп. Руки за голову, нахиляються взад, одночасно піднімають руки доверху, пізніше ними торкаються підлоги й поверта­ються до початкового положення. Під час нахилу взад роблять вдих, а в попереднє положення − видих. Вправу повторюють 10 разів.

Вправа 8. Початкове положення: стоячи з розведеними плечи­ма, дивляться прямо перед собою. Колові рухи прямими руками взад, пізніше вперед. Під час руху рук доверху − вдих, донизу − ви­дих. Рухи виконують із невеликою амплітудою. Вправи повторю­ють 20 разів.

Вправа 9. Початкове положення: розміщуючись на один крок від стільця, витягнуті вперед руки кладуть на його спинку. Не згинаючи рук, роблять чотири пружних нахили вперед, стаючи на пальці стоп, пізніше повертаються в початкове положення. У початковому положен­ні − вдих, під час нахилів − видих. Вправу повторюють 10 разів.

Вправа 10. Ходьба протягом 5 хвилин, тримаючи за спиною палич­ку зігнутими в ліктях руками. Плечі розвернуті, голова у прямому по­ложенні, дивитися прямо перед собою. Під час ходи дихання глибоке, довільне.

 

ТЕМА 4. ВІКОВА ФІЗІОЛОГІЯ АНАЛІЗАТОРІВ


Читайте також:

  1. Акробатичні вправи
  2. Акробатичні вправи.
  3. Вправи для вдосконалення органів дихання
  4. Вправи для відробітку голосних і приголосних звуків
  5. Вправи для очей.
  6. Вправи для розвитку і вдосконалення професійно важливих якостей
  7. Вправи для розвитку пісенної творчості.
  8. Вправи для самостійної роботи
  9. ВПРАВИ ДО ТЕМИ 12
  10. ВПРАВИ ДО ТЕМИ 2
  11. ВПРАВИ ДО ТЕМИ 4
  12. ВПРАВИ ДО ТЕМИ 8




Переглядів: 573

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порушення постави школяра | ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ ЗОРОВОГО АНАЛІЗАТОРА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.