Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіанти завдань до задачі

Варіант Датчик дальньої локації Датчик ближньої локації Датчик руху робокара Датчик пониження тиску
Х1 Х2 Х3 Х4
Х1 Х2 Х4 Х3
Х1 Х3 Х2 Х4
Х1 Х3 Х4 Х2
Х1 Х4 Х2 Х3
Х1 Х4 Х3 Х2
Х2 Х1 Х3 Х4
Х2 Х1 Х4 Х3
Х2 Х3 Х1 Х4
Х2 Х3 Х4 Х1
Х2 Х4 Х1 Х3
Х2 Х4 Х3 Х1
Х3 Х1 Х2 Х4
Х3 Х1 Х4 Х2
Х3 Х2 Х1 Х4
Х3 Х2 Х4 Х1
Х3 Х4 Х1 Х2
Х3 Х4 Х2 Х1
Х4 Х1 Х2 Х3
Х4 Х1 Х3 Х2
Х4 Х2 Х1 Х3
Х4 Х2 Х3 Х1
Х4 Х3 Х1 Х2
Х4 Х3 Х2 Х1

 


ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №3

Тема: Синтез схеми управління технологічним обладнанням

Мета роботи: опанувати методики інженерного синтезу пристроїв керування технологічним обладнанням дискретної дії, в тому числі: засвоїти різні способи задання алгоритму роботи автомата (циклограму, таблиці переходів та виходів, блок-схему алгоритму роботи, граф переходів); засвоїти методику переходу від одного до іншого із способів; відпрацювати техніку розробки принципіальної схеми керування у канонічному вигляді; змоделювати розроблену схему управління на універсальному планшеті; усунути знайдені похибки.

Обладнання: комплект базових логічних елементів, монтажна плата, логічний пробник, блок живлення.


Читайте також:

  1. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  2. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  3. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  4. Алгоритм розв’язання задачі
  5. Алгоритм розв’язання задачі
  6. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  7. Алгоритм розв’язування задачі
  8. Алгоритм розв’язування задачі
  9. Алгоритм розв’язування задачі
  10. Алгоритм розв’язування задачі
  11. Алгоритм розв’язування задачі
  12. Алгоритм розв’язування задачі




Переглядів: 668

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розробляємо комбінаційну схему для мінімізованої функції | Теоретичні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.