Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методи та засоби задання послідовності робіт

 

Основними методами можна вважати:

1. Метод попередніх сітьових діаграм(РДМ) – це метод побудови сітьових діаграм проекту з використанням вузлів зі зазначенням робіт і стрілок для ілюстрації зв`язку між ними. Цей метод використовується в більшості сучасних програмних комплексів і представлений на рис 4.1.

 

Рис 4.1 Сітьова діаграма в системі РДМ.

 

Система РДМ включає чотири типи залежності між роботами:

· “фініш” – “старт” – попередня робота повинна фінішувати раніше, ніж стартуватиме наступна робота;

· “фініш” – “фініш” – попередня робота повинна фінішувати до того, як фінішуватиме наступна робота;

· “старт” – “старт” – попередня робота повинна стартувати перед тим, як починається наступна робота;

· “старт” – “фініш” – попередня робота повинна стартувати перед тим, як фінішуватиме наступна робота.

 

2. Метод стрілочних сітьових діаграм (АДМ) – це метод побудови сітьових даграм проекту з використанням стрілок для зображення робот та вузлів для відображення подій, що вказують на початок і закінчення кожнї роботи.

 

 

Рис 4.2 Сітьова діаграма в системі АДМ.

 


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. Основні засоби
  3. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  4. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  5. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  6. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  7. L2.T4/1.3. Засоби дозування сипучих матеріалів.
  8. L3.T4/2. Засоби переміщення рідин.
  9. V Засоби навчання
  10. А а) робітники
  11. А) Заробітна плата її форми та системи.
  12. А) Заробітна плата, її форми та системи.




Переглядів: 672

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання послідовності робіт | Оцінка тривалості робіт

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.