Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методичні рекомендації

1. При постановці ситуації задаються зміни параметрів економічного розвитку по шкалі позитивних і негативних змін (тенденції до плюса чи мінуса).

2. Вибираються не більш як п’ять рішень. Цього досить для зміни ситуації, представлення позиції групи і відбиття інтересів у змісті рішень. Така кількість пропонованих рішень полегшує також пошук згоди.

3. Умови узгодження рішень: одне рішення повинне бути схвалене трьома групами, два рішення схвалене двома групами, одне рішення може бути схвалене однією групою, одне рішення є резервом держави. Воно приймається без схвалення і тільки в останній момент. У цьому виражається пріоритет держави у керуванні економікою.

4. Пропоновані рішення фіксуються в спеціальних картках чи на дошці. Їх аналіз є імпульсом для боротьби думок, пошуку згоди, одержання підсумкового набору рішень.

5. Голосування при неможливості досягнення згоди проводиться індивідуально всіма учасниками гри.

6. По прийнятому варіанті управлінських рішень групи заново оцінюють ситуацію і визначають своє поводження в цій ситуації. Реакція різних соціальних груп подається в переліку факторів поводження, що вибираються в кількості не більш як три із запропонованих спеціальних карток.

7. Підсумок гри підбиває викладач, можливо, за участю спеціальної, обраної зі слухачів, групи експертів. Підсумки формулюються у вигляді принципів розробки управлінських рішень, захисти й обґрунтування інтересів соціальних груп, пошуку позитивної й ефективної взаємодії, уміння знаходити головне, оцінювати інтереси опонентів і т. ін.

Тривалість гри

Залежить від розміру групи, активності і кваліфікації слухачів, а також від заданої ситуації, що коригує діяльність викладача. Досвід показує, що для проведення гри необхідно не менш як шість годин.

Модифікація гри

Гра може мати безліч різних варіантів: диференціація груп, що беруть участь, масштаби розгляду проблем управління (макроекономіка, фірма, малий бізнес і т. ін.), використання комп’ютера, різні сфери діяльності (промисловість, торгівля, транспорт, культура тощо).


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.
  3. А. Підготуйте і запишіть висновки-рекомендації для автора, який перекладає текст з російської мови на українську.
  4. Безпечне поводження з хімічними речовинами та рекомендації щодо їх зберігання
  5. Головні етапи кількісного аналізу та оцінювання ризику. Методичні підходи до визначення ризику.
  6. Деякі рекомендації керівному складу МНС під час проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт
  7. Деякі рекомендації щодо правил поведінки в умовах небезпеки землетрусу
  8. Деякі рекомендації щодо правил поведінки при зсувах та селях
  9. Деякі рекомендації щодо правил поведінки при зсувах та селях
  10. Деякі рекомендації щодо правил поведінки при пожежах
  11. Деякі рекомендації щодо правил поведінки при пожежах
  12. Додаткові методичні прийоми вивчення вищої нервової діяльності.




Переглядів: 329

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Персонал | Ефективність проведення гри

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.