Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПОЛОЖЕННЯ


2.1.1. Бакалавр – освітньо-кваліфікаційний рівень вищої освіти особи, яка на основі повної загальної середньої освіти або неповної вищої освіти, або (та) освітньо-кваліфікаційного рівня молодший спеціаліст здобула базову вищу освіту, фундаментальні і спеціальні вміння та знання щодо узагальненого об’єкта діяльності (праці), достатні для виконання завдань та обов’язків (робіт), що передбачені для первинних посад з певного виду економічної діяльності, на технологічному рівні професійної діяльності.

 

Виробничі функції (ВФ), що здійснюють бакалаври, пов’язані з обмеженою кількістю етапів циклу існування об’єктів їх діяльності. Завдання діяльності, які вони вирішують, допускають діяльність відповідно до заданого алгоритму, що містить процедуру часткового конструювання відповідних операцій.

 

Виробнича функція (трудова, службова) – сукупність обов’язків, що виконує фахівець відповідно до займаної посади і які визначаються посадовою інструкцією або кваліфікаційною характеристикою.

Розрізняють такі виробничі функції:

• проектувальна (проектно-конструктор-ська) – здійснення цілеспрямованої послідовності дій щодо синтезу систем або окремих їх складових, розроблення документації, яка необхідна для впровадження та використання об’єктів та процесів (конструювання є окремим процесом проектування, який полягає в обґрунтуванні рішень щодо принципу дії та конструкції об’єктів, розробки документації на їх виготовлення);

• організаційна – упорядкування структури й взаємодії складових елементів системи з метою зниження невизначеності, а також підвищення ефективності використання ресурсів і часу (окремим процесом організації діяльності можна вважати планування - часове впорядкування виконання робіт, тобто обґрунтування їх послідовності, тривалості та строків виконання);

• управлінська – функція, спрямована на досягнення поставленої мети, забезпечення сталого функціонування й розвитку систем завдяки інформаційному обміну (до фахівця інформаційні потоки надходять через зворотні зв’язки, до об’єкта управління - у вигляді директивних рішень);

• виконавча (технологічна, операторська) – функція, спрямована на втілення поставленої мети за відомими алгоритмами; тобто фахівець виступає як структурний елемент (ланка) певної технології;

• технічна – виконання робіт нижчих кваліфікаційних рівнів.

 

Цикл існування об’єкта діяльності – період, протягом якого існує об’єкт діяльності фахівця від “зародження” (проектування) до його ліквідації.

Період існування об’єкта діяльності містить такі етапи:

• проектування, протягом якого вирішуються питання щодо конструкції або змісту;

• створення;

• експлуатація, протягом якої об’єкт використовується за призначенням;

• відновлення (ремонт, удосконалення тощо), яке пов’язане з відновленням властивостей, якостей, підвищенням продуктивності тощо;

• утилізація та ліквідація.

 

На державну атестацію виносяться система умінь та матеріал змістовних модулів, що визначені в ГСВОУ (Галузеві стандарти вищої освіти України) відповідного базового напряму підготовки.

Вид кваліфікаційної роботи (дипломний проект або дипломна робота) встановлюється на основі аналізування змісту виробничих функцій та типових задач діяльності, що визначені у ГСВОУ.

Дипломний проект (ДП) – це кваліфікаційна робота студента ОКР підготовки “Бакалавр”, що призначена для об’єктивного контролю ступеня сформованості у студента умінь вирішувати типові завдання діяльності, передбачених для первинних посад на технологічному рівні професійної діяльності та, в основному, віднесених в ОКХ (освітньо-кваліфікаційній характеристиці) до таких ВФ, як:

- проектувальна (проектно-конструкторська);

- виконавська (технологічна, операторська).

Дипломна робота (ДР) – це кваліфікаційна робота студента ОКР підготовки “Бакалавр”, що призначена для об’єктивного контролю ступеня сформованості у студента умінь вирішувати типові завдання діяльності, передбачених для первинних посад на технологічному рівні професійної діяльності та, в основному, віднесених в ОКХ до таких ВФ, як:

- організаційна;

- управлінська;

- виконавська (технологічна, операторська).

 

2.1.2. Підставою для виконання кваліфікаційної роботи (дипломного проекту, дипломної роботи) є відповідний наказ ректора університету про затвердження тем дипломних проектів (дипломних робіт) конкретних студентів, їх керівників та консультантів, який готують деканати відповідних інститутів за пропозиціями кафедр фахової підготовки не пізніше, ніж за тиждень до початку переддипломної практики.

Теми дипломних проектів (дипломних робіт) визначаються, в основному, вибірковими модулями (навчальними дисциплінами) відповідного циклу (блоку) професійної підготовки фахівця. Відповідні цикли (блоки) професійної підготовки бакалавра формуються з урахуванням подальшої підготовки за відповідними спеціальностями ОКР підготовки магістр.

Тема дипломного проекту (дипломної роботи) та назва відповідного циклу (блоку) професійної підготовки фахівця вказуються у додатку до диплому бакалавра.

У випадку виявлення студентом свідомого (!) бажання виконувати та захищати БКР за певною темою під керівництвом конкретного керівника слід завчасно подати відповідну (додаток З) заяву (з позитивною візою очікуваного викладача за врахуванням можливостей відповідного навчального навантаження та організаційно-технічних нюансів) відповідальному за дипломне проектування на кафедрі ММП.

 

2.1.3. Для належного організування виконання та захисту студентами кваліфікаційних робіт згідно з чинними нормативними документами кафедра фахової підготовки:

· формулює вимоги щодо тем і змісту кваліфікаційних робіт;

· щорічно оновлює та оголошує загальний перелік тем кваліфікаційних робіт та їх керівників з числа науково-педагогічних працівників (НПП) кафедри;

· не пізніше, ніж за два тижня до початку переддипломної практики формує робочий перелік тем кваліфікаційних робіт конкретних студентів з врахуванням пропозицій студентів і викладачів кафедри та подає у відповідні деканати інститутів пропозиції про затвердження тем кваліфікаційних робіт конкретних студентів, їх керівників та консультантів;

· не пізніше, ніж за тиждень до початку переддипломної практики видає студентам завдання на кваліфікаційну роботу з переліком завдань, які студент зобов’язаний вирішити під час переддипломної практики;

· розробляє графік (календарний план) виконання кваліфікаційної роботи кожним студентом;

· регулярно контролює (завідувач кафедри) дотримання студентами графіка (календарного плану) виконання кваліфікаційних робіт;

· періодично розглядає на засіданнях кафедри стан виконання студентами кваліфікаційних робіт;

· забезпечує студентів приміщеннями, довідниками, методичними вказівками, комп’ютерною технікою тощо, необхідними для виконання кваліфікаційних робіт;

· висуває кваліфікаційні роботи до участі в різноманітних конкурсах випускних робіт.

 


Читайте також:

  1. I. Загальні положення
  2. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  3. III. Вправи з початкового положення стоячи.
  4. Білорусь. Характеристика положення та господарства країни.
  5. В Росії основні положення про амністію та помилування містяться в Конституції, Кримінальному кодексі та Кримінально-виконавчому кодексі Російської Федерації.
  6. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  7. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  8. Виберіть 2 положення, які треба добавити у визначення елементів наукової проблеми.
  9. Визначення положення газорідинних і водо-нафтових контактів
  10. Випарні апарати з горизонтальним і похилим положенням нагрівальних камер
  11. Висвітліть положення України в роки першої світової війни.
  12. Вихідні положення до розрахунку вітроенергетичних установок




Переглядів: 473

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОБСЯГІВ, | Процедура захисту БКР іноземною мовою

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.