Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Приклад.

Нехай ділянка кола, що складається з чотирьох резисторів (див мал) споживає різницю потенціалів U. Визначити силу струму I, яка протікає через дане коло.

Якби був відомий загальний опір R усієї ділянки, то струм в колі ми знайшли б за законом Ома :

Коло складається з двох паралельно з’єднаних ділянок R12 та R34. А з курсу фізики відомо, що:

· опір двох послідовно з’єднаних провідників визначається за формулою:

R12 = R1 + R2; R34 = R3 +R4

· опір двох паралельно з’єднаних провідників визначається за формулою:

 
 

 


Для розв’язання задачі, можна попередньо створити дві незалежні структури:

· структуру, що обчислює опір послідовно з’єднаних провідників

· та структуру, що обчислює опір паралельно з’єднаних провідників.

Тоді, використовуючи першу структуру, можна знайти опори R12 та R34, а використовуючи другу – опір R.

#include<iostream.h>

#include<conio.h>

//---------------------------------------------

float succesive(float r1,float r2)

{ //Опис функції succesive

float r; r = r1 + r2;

return r;

}

//---------------------------------------------

float parallel(float r1,float r2)

{ //Опис функції parallel

float r; r = r1*r2/(r1+r2);

return r;

}

void main() //Головна програма

{

clrscr();

float R1,R2,R3,R4;

cout<<"R1 = ";cin>>R1;

cout<<"R2 = ";cin>>R2;

cout<<"R3 = ";cin>>R3;

cout<<"R4 = ";cin>>R4;

float R;

R = parallel(succesive(R1,R2),succesive(R3,R4));

cout<<"R = "<<R<<endl; getch();

}

Другий варіант цієї програми:

#include<iostream.h>

#include<conio.h>

float succesive(float,float); //Оголошення функції succesive

float parallel(float,float); // Оголошення функції parallel

void main() //Головна програма

{

clrscr();

float R1,R2,R3,R4;

cout<<"R1 = ";cin>>R1;

cout<<"R2 = ";cin>>R2;

cout<<"R3 = ";cin>>R3;

cout<<"R4 = ";cin>>R4;

float R;

R = parallel(succesive(R1,R2),succesive(R3,R4));

cout<<"R = "<<R<<endl; getch();

}

//---------------------------------------------

float succesive(float r1,float r2) //Опис функції succesive

{

float r; r = r1 + r2;

return r;

}

//---------------------------------------------

float parallel(float r1,float r2) //Опис функції parallel

{

float r; r = r1*r2/(r1+r2);

return r;

}

Отже, як було сказано в мові С++ опис функцій може здійснюватися як перед головною програмою (перший варіант), так і після головної програми (другий варіант). Але якщо ми описуємо деяку функцію після головної програми, необхідно все ж таки перед головною програмою оголосити цю функцію.

 


Читайте також:

  1. Наприклад.
  2. Наприклад.
  3. Наприклад.
  4. Практичний приклад. Екстраверт і інтроверт
  5. Приклад.
  6. Приклад.
  7. Приклад.
  8. Приклад.
  9. Приклад.
  10. Приклад.
  11. Приклад.
  12. Приклад.




Переглядів: 552

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення функції. | Формальні та фактичні параметри.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.