Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Графічний режим.

Графічний екран дисплея складається з точок, які можна засвічувати певним кольором чи гасити, у результаті чого на екрані утворюється деяке зображення. Точки називаються пікселями. Кількість точок на екрані може бути різною. Це залежить від характеристик і налаштування монітора. Роз­глянемо екран, який має 640 точок у горизонтальному (х) на­прямку і 480 у вертикальному (у). Відлік точок ведуть з ліво­го верхнього кута екрана. Кожна точка характеризується дво­ма координатами (х, у). Приклади розташування деяких то­чок на екрані показані на рис. 1.

Визначити кількість точок уздовж осей ОХ та OY можна відповідно за допомогою команд getmaxx () і getmaxy ().

Програми, що виконують графічні побудови, переважно є лінійними і складаються з викликів стандартних графічних функцій, які описані у бібліотечному файлі graphics.h.

Для того, щоб створити зображення, спочатку треба зада­ти графічний режим. Це можна виконати так:

// Для опису характеристик дисплея

int gdriver = DETECT, gmode, errorcode;

// Задання графічного режиму

initgraph(&gdriver, &gmode, ");

errorcode = graph res ult();

if (errorcode != grOk)

{

cout << " графічний режим задати не вдалося. \n";

cout << "Помилка: " << grapherrormsg(errorcode);

cout << "\n Для виходу натисніть на будь-яку клавішу";

getch();

exit(1);}


     
   
 
 
Рис.1. Координати точок на графічному екрані 640х480

 



Читайте також:

  1. БІБЛІОГРАФІЧНИЙ СПИСОК
  2. БІБЛІОГРАФІЧНИЙ СПИСОК
  3. БІОГРАФІЧНИЙ СЛОВНИК
  4. БІОГРАФІЧНИЙ СЛОВНИК
  5. Віконний, графічний інтерфейс.
  6. Географічний зміст топографічних карт
  7. Геометрична інтерпретація ЗЛП. Графічний метод розв’язування
  8. Графічний метод розв'язування задач НП
  9. Графічний метод розв’язування задач лінійного програмування
  10. Графічний метод.
  11. Графічний редактор Paint.
  12. Графічний редактор Paint.




Переглядів: 871

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перевірка помилок виконання файлових операцій | Завантаження графічного драйвера.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.