Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ХАРАКТЕРИСТИКА ОРГАНІЗАЦІЇ РОБІТ НА БУДІВНИЦТВІ АВТОМОБІЛЬНОЇ ДОРОГИ

Будівництво автомобільних доріг і аеродромів, а також ремонтно-експлуатаційні роботи в сучасних умовах переходу до ринкових відносин виконуються в основному на договірних засадах. Обласні Автодори виступають в ролі замовника, а обласні управління з будівництва і експлуатації доріг, маючи в своєму розпорядженні необхідну техніку і кваліфіковані кадри, виступають в ролі підрядчика.

Ціна пропозиції, за яку претендент (підрядник) згоден виконати замовлення, розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту замовлення та поточних цін на них.

Для розрахунку ціни пропозиції претендента залежно від способу визначення виконавця робіт замовник надає претендентові:

· При проведенні тендерів – відомість обсягів робіт, що пропонується , відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін, або інвесторську кошторисну документацію.

· Шляхом переговорів – проектну кошторисну документацію в повному обсязі.

У ціні пропозиції претендент визначає вартість підрядних робіт, які пропонуються до виконання. До складу цієї вартості підрядник включає як безпосередні так і супутні витрати ( прямі і накладні) на будівництво об’єкту замовника , прибуток, кошти на покриття ризику, а також кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.

Заробітна плата в складі прямих витрат претендентом розраховується на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості люд.-годин, яка відповідає середньому нормативному розрядові цих робіт для ланки робітників-будівельників та середньому нормативному розрядові ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів.

Одним із самих потужних резервів росту продуктивності праці, підвищення ефективності та якості будівництва є така форма організації робіт, як бригадний підряд. Вона вже давно стала основною системою організації робіт в низових ланках дорожньо-будівельних організацій і передусім в бригадах.

Ділянковий підряд розширює сферу використання бригадного підряду та дозволяє створити умови для розповсюдження наскрізного поточного бригадного підряду, що сприяє підвищенню відповідальності та матеріальної зацікавленості кожної ланки в бригаді за результати своєї праці та всього колективу будівельної ділянки.

Наскрізний поточний бригадний підряд базується на поточному методі роботи і охоплює бригади, які займаються виготовленням матеріалу, його перевезенням і застосуванням в дорожньому будівництві.

Одна із бригад Херсонського Облавтодору працює на влаштуванні дорожнього одягу. Дорожній одяг складається із таких шарів:

1. Основа із щебіню, обробленого органічними в’яжучими.

2. Щебінь, методом заклинки.

3. Шлак.

Для проведення запланованих робіт в склад бригади входять робітники наступних спеціальностей (розрахунок ведеться для верхнього шару покриття, вихідні дані взяті із курсового проекта по будівництву):

1. Машиніст 6 розряду 2

2. Машиніст 5 розряду 2

3. Помічник машиніста 4 розряду 1

4. Водій 3 класу 4

5. Дорожні робітники 6

Всього 15 чол

Предметом діяльності Філії є:

- виконання робіт з будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, мостів та інших споруд та елементів обстановки дороги;

- забезпечення сталої роботи на автомобільних дорогах в умовах стійкого лиха, аварій, катастроф і подолання їхніх наслідків;

- розвиток промисловості та виробництва будівельних, дорожньо-будівельних матеріалів і конструкції інших виробів, необхідних для будівництва, ремонту автомобільних доріг і споруд;

- розробка корисних копалин місцевого значення, переробка гірничої маси, виробництво будівельних матеріалів;

- підготовка та виконання розривних робіт та буріння;

- виробництво товарів народного споживання;

- оптова та роздрібна торгівля;

- автомобільні перевезення вантажів і пасажирів як на території України, так і за її межами;

- створення і розвиток мережі закладів дорожнього сервісу;

- виробництво і реалізація с/г продукції;

- надання правових, аудиторських та консультаційних послуг;

- впровадження та експлуатація комп'ютерних мереж, розподілю вальних баз та банків даних і надання прибутку до них на комерційній основі;

- проведення фінансово-економічного аналізу діяльності;

- складання проектно-кошторисної документації;

- виконання наукових і науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт, надання інженерно-консультаційних послуг;

- зовнішньоекономічна діяльність;

- будівництво об'єктно соціально-побутової сфери, надання житлово-комунальних послуг;

- проведення ринкової оцінки об’єктів нерухомості, обладнання та транспортні засоби;

- охоронні послуги перевіркам вантажів на автомобільних дорогах;

- виконання інших функцій, пов’язаних з реалізацією накладених на Філію завдань, які не суперечать чинному законодавству.


Читайте також:

  1. CMM. Модель технологічної зрілості. Зрілі і незрілі організації.
  2. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  3. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  4. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  5. II. Права та обов'язки адміністрації організації, що проводить туристську подорож
  6. II.3.3. Общая характеристика
  7. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  8. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  9. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  10. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  11. А а) робітники
  12. А) Заробітна плата її форми та системи.




Переглядів: 626

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклад виконання курсової роботи | Обов'язки майстра

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.