Склад і функціональні обов'язки учасників гри. В ігровому занятті бере участь вся група, яка ділиться на три команди: "допитливі", "кмітливі" і "критики".
Викладач роз'яснює учасникам гри її зміст. По ходу заняття контролює ігровий режим, веде облік результатів у процесі гри. По закінченні підбиває підсумки, виставляє оцінки.
"Допитливі" задають питання чи ставлять задачу за темою заняття або пройденого матеріалу.
"Кмітливі" відповідають на поставлені питання чи розв'язують задачу.
"Критики" стежать за регламентом, критикують дії і рішення двох перших груп, пропонують розподіл п'яти наявних балів між трьома командами.
Інтереси і критерії оцінки діяльності учасників гри. В ігровому занятті застосовується бальна система оцінки. Максимально оцінка: два бали - за питання, три за відповідь, "критики" одержують бали, які аргументовано віднімуть у двох інших команд. Викладач має право "вето" на несправедливе рішення критиків і право присудити додатковий бал за особливо цікаве завдання (задачу) або відповідь.
Процес гри складається з чотирьох етапів.
Перший етап. Підготовка до гри триває тиждень. За заданою темою студенти вивчають спеціальну літературу, законодавчий матеріал, готують самостійне завдання, запитання, задачі.
Другий етап. Початок гри (3-5 хв.) гра починається в точно визначений час перевіркою готовності учасників. Викладач роз'яснює учасникам гри її зміст, правила поведінки. Запізнення і порушення гри караються штрафними балами.
Третій етап. Процес гри (30-50 хв.) починається з перевірки домашнього завдання, за яке кожен учасник може одержати половину бала або бал. Після цього команда "допитливих" ставить запитання чи пропонує задачу "кмітливим", а "критики" оцінюють дію перших двох команд. На оголошення запитання пропонується 1 хвилина, на відповідь 3-5, на критику - 2-4 хвилини. Після кожного туру команди міняються місцями "допитливі" стають "кмітливими", "кмітливі" - "критиками".
Четвертий етап. (5 хв.). Викладач підводить підсумки, проставляє бали проти кожного прізвища, аналізує дії учасників, вказує на допущені помилки, заслуховує міркування студентів.