Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Малі активні групи.

Склад і функціональні обов'язки учасників гри. В ігровому занятті бере участь вся група, яка ділиться на три команди: "допитливі", "кмітливі" і "критики".

Викладач роз'яснює учасникам гри її зміст. По ходу заняття контролює ігровий режим, веде облік результатів у процесі гри. По закінченні підбиває підсумки, виставляє оцінки.

"Допитливі" задають питання чи ставлять задачу за темою заняття або пройденого матеріалу.

"Кмітливі" відповідають на поставлені питання чи розв'язують задачу.

"Критики" стежать за регламентом, критикують дії і рішення двох перших груп, пропонують розподіл п'яти наявних балів між трьома командами.

Інтереси і критерії оцінки діяльності учасників гри. В ігровому занятті застосовується бальна система оцінки. Максимально оцінка: два бали - за питання, три за відповідь, "критики" одержують бали, які аргументовано віднімуть у двох інших команд. Викладач має право "вето" на несправедливе рішення критиків і право присудити додатковий бал за особливо цікаве завдання (задачу) або відповідь.

Процес гри складається з чотирьох етапів.

Перший етап. Підготовка до гри триває тиждень. За заданою темою студенти вивчають спеціальну літературу, законодавчий матеріал, готують самостійне завдання, запитання, задачі.

Другий етап. Початок гри (3-5 хв.) гра починається в точно визначений час перевіркою готовності учасників. Викладач роз'яснює учасникам гри її зміст, правила поведінки. Запізнення і порушення гри караються штрафними балами.

Третій етап. Процес гри (30-50 хв.) починається з перевірки домашнього завдання, за яке кожен учасник може одержати половину бала або бал. Після цього команда "допитливих" ставить запитання чи пропонує задачу "кмітливим", а "критики" оцінюють дію перших двох команд. На оголошення запитання пропонується 1 хвилина, на відповідь 3-5, на критику - 2-4 хвилини. Після кожного туру команди міняються місцями "допитливі" стають "кмітливими", "кмітливі" - "критиками".

Четвертий етап. (5 хв.). Викладач підводить підсумки, проставляє бали проти кожного прізвища, аналізує дії учасників, вказує на допущені помилки, заслуховує міркування студентів.


Читайте також:

  1. Активні HTML -документы
  2. Активні RC-фільтри (АRC- фільтри).
  3. Активні групові методи
  4. Активні інгредієнти, що входять до складу препаратів для симптоматичного лікування лихоманки.
  5. Активні інгредієнти, що входять до складу препаратів для симптоматичного лікування сухого кашлю.
  6. Активні операції банків
  7. Активні операції комерційних банків
  8. Активні турбіни
  9. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС
  10. Активні, пасивні та активно-пасивні рахунки
  11. Активні, пасивні та активно-пасивні рахунки
  12. Активність особистості та її джерела, спрямованість особистості




Переглядів: 295

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Індивідуально-консультативна робота. | Семінари-дискусії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.