МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Технологія бронювання туру.Технологія стимулювання продажів. Для збільшення попиту на туристичні послуги туристичної фірмі необхідна наявність мінімального комплексу стимулюючих засобів, які організовуються у комплексі з рекламною компанією та іншою комерційною роботою фірми. До не рекламних заходів стимулювання просування тур продукту відносяться: · Персональні продажі, які здійснюють через агента: · Пряма розсилка інформації та робота з різними базами данних (поштова та Інтернет розсилка) · Прямий маркетинг – телефоний маркетинг, почтова розсилка – інформація перспективних корпоративних клієнтів) · Стимулювання збуту – система знижок (золоті, срібниі та платинові картки постіний клієнтів, проведення конкурсів, розіграшів для покупців турів, здійснення конусної програми, роздача предметів з елементами фірмового стилю підприємства і т.д. · Пропаганда або організація паблік-релейшнз – непряма пропозиція (організація культурних заходів де розповсюджується інформація про тури фірми, куди запрошуються представники засобів масової інформації) · Сарафанне радіо Стимулювання продажу у тур оператора може бути різним в залежності від того на кого вони направленні безпосередньо на туриста або на тур агента. Для турагенств тур оператор проводить наступні стимулювання з продажу: рекламні тури, бонусна программа – збільшення комісії в залежності від обсягу виробництва, тренінги, презентацій, особистий грошовий бонус менеджеру, безкоштовні тури на відпочинок, нагородження грамотами і т.д. Для туристів: знижки для постійних клієнтів, безкоштовні тури, поздоровлення зі святами (дні народження, новий рік, різдво), постійне підтримання зв’язку з туристами, після продажне обслуговування, залучення на презентацію нових напрямків (турів) і т.д.
Теми рефератів: 1. Участь тур фірми у виставках: аналіз витрат та отримання вигоди, характеристика основних етапів роботи, основні правила виставочної роботи, як залучити клієнта до стенду, методи показу та залучення уваги відвідувачів, робота після виставки, засоби створення і оформлення композиції. 2. Каталог тур оператора, як основний елемент інформації для просування тур продукту: основні правила оформлення каталогів, підбір ілюстрованого матеріалу, основні вимоги до каталогів, умови та форма співробітництва з тур агентами, розповсюдження каталогів.
Семинарское задание: Рассмотреть бронирование туруслуг, заявка на бронирование
Технологія страхування в туристській сфері. Читайте також:
|
||||||||
|