Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Формування та продаж комплексної турстскої послуги – турпакету.

оптовий або роздрібний


Окремі турпослуги

 
 


(самодіяльний туризм)

 


 

Технологія рекламної діяльності:

Реклама є важливою складовою позиціювання тур продукту на ринку залежно від його життєвого циклу: на етапі впровадження реклама має інформативний характер, який сприяє створенню первинного попиту (цікавості) до нового продукту, на етапі зростання попиту фірма використовує в конкурентному змаганні запобіжну рекламу, на етапі зрілості турпродутку для підтримки цікавості і підтвердженні правильності вибору споживача використовується реклама-нагадування.

Вибір засобів та видів реклами обумовлений комунікаційною політикою фірми, їх фінансовими можливостями. Розробка рекламної діяльності передбачає визначення мети, рішення про розробку бюджету, про рекламне звернення та засоби поширення інформації, оцінку рекламної програми. Вибір рекламних засобів залежить від мети реклами та специфіки рекламного продукту і базується на оцінці їх впливу на контактну аудиторію, ефективності, інтенсивності, цінової політики засобів реклами і тощо.

Відповідно до маркетингової політики підприємства, реклама може застосовуватися з різною метою:

· для створення іміджу туристичної фірми (реклама престижу)

· для поширення інформації про певні тури (рубрична реклама)

· для інформування про певні акції (реклама розпродажу)

· для просування ексклюзивного продукту (реклама марки)

· для просування певної ідеї (пояснювальна-пропагандистська реклама)

За спрямуванням виділяють рекламу, спрямовану на потенційного споживача (реклама потреб) і рекламу адресовану туристичним фірмам (реклама можливостей).Організація рекламної кампанії тур фірми залежить від особливостей її роботи: тур агент тур оператор:

1. Реклама тур агентства.Основні відмінності рекламної компанії тур агента полягають в тому що реклама частіше всього здійснюється виключно для створення іміджу туристської фірми (реклама престижу) та для поширення інформації про напрямки діяльності тур агентства, носить прямий характер тобто орієнтується на прямого споживача – туриста. Турагенство не має великого рекламного бюджету, тому реклама надається в журналах (які читають прямі споживачі), газетах, на радіо рідко по телебаченню. Рекламна компанія турагентства залежить від попиту на тур послуги, перед початком туристичного сезону вона збільшується в обсягах, в період міжсезоння вона різко зменшується. У цьому випадку більше уваги поділяється візуальним засобам реклами, створюючи образ відповідний способу життя, яке передбачає утвердження стилю життя – проведення вільного часу в подорожі, залучення до туризму верств населення, які до того не брали активної участі в ньому, розширення знань постійних клієнтів про можливості певних місць відпочинку, туристичних підприємств, індустрії туризму в цілому. Частіше всього турагенство не має свого рекламного відділу, існує рекламна стратегія підприємства яка може змінюватись залежно від ситуації на ринку та фінансової стабільності функціонування підприємства.

2. Реклама тур оператора –може бути розрахована на прямого споживача і на посередників-реалізаторів тур послуг, в залежності від каналів збуту тур продукту. В основі орієнтації реклами на посередників лежить професійно – орієнтовна реклама та інформація. Частіше всього фірма-оператор має окремий рекламний відділ, або довіряє свою рекламну компанію рекламному агентству, має більш значний рекламний бюджет. По перше оператор повинен рекламувати не тільки тури а і країни і місця перебування туристів, окремі готелі, туристичні комплекси, тур регіони, і т.д.

Кожна рекламна компанія повинна бути прибутковою, тому необхідно здійснювати аналіз ефективності проведення рекламних заходів, тобто контроль та аналіз отриманої вигоди - прибутку щодо кожної рекламної компанії. Аналізуються витрачення кошти на рекламу та отримані прибутки, якщо кошти були затрачені значні а отримані прибутки мізерні або їх зовсім немає це буде свідчити про те що рекламна компанія була неефективною, мета кожної рекламної компанії – це отримання прибутку та збільшення обсягів продажу. Іноді неможливо досконально прорахувати ефективність тої чи іншої рекламної компанії.

За змістом реклама повинна бути адресною, чітко спрямовано. На певний споживчий сегмент, тоді вона досягне поставленої мети: бути побаченою, прочитаною, усвідомленою, засвоєною і спонукати до певного вибору дій.

Засоби поширення: реклама в пресі, друкована реклама, аудіовізуальна реклама, радіо і телереклама, рекламні сувеніри, пряма поштова реклама, зовнішня реклама, комп’ютерна реклама тощо, каталог тур оператора, як основний елемент просування тур продукту, участь у турвиставках.

Загальна вартість рекламної кампанії визначається в розрахунку на кожного залученого клієнта, таким чином можна визначити вартість нового клієнта – туриста фірми. Таким чином постійні клієнти – це основа діяльності кожної фірми, необхідно напрацювання клієнтської бази для ефективної роботи тур фірми.


Читайте також:

  1. I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  2. XIII. Формування та оприлюднення рейтингового списку вступників, рекомендованих до зарахування
  3. Автомати для продажу гарячих напоїв
  4. Автомати для продажу гарячих страв
  5. Автомати для продажу штучних товарів
  6. Агентські продажі
  7. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  8. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  9. Алгоритм формування потенціалу Ф2
  10. Алгоритм формування статутного фонду банку
  11. Альтернативні джерела формування підприємницького капіталу
  12. Аналіз ефективності формування і використання запасів




Переглядів: 390

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Технологія бронювання туру.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.