Для забезпечення практичної підготовки студентів вищий навчальний заклад встановлює різні форми співробітництва з організаціями, підприємствами, установами тощо, що створюють умови для реалізації програм практики студентів.
Базами проведення практики можуть бути підприємства (організації, установи), розташовані на території України або за її межами, що здійснюють різні види економічної діяльності, за умов забезпечення ними виконання у повному обсязі вимог, передбачених програмою практики та Положенням про практику.
Основні вимоги до підприємств різних форм власності та підпорядкування, що можуть бути базами практики вищих нвчальних закладів:
- наявність структурних складових, що відповідають напрямам, спеціальностям, спеціалізація, за якими здійснюється підготовка фахівців у навчальному закладі;
- наявність кваліфікованого персоналу, який може забезпечити належне керівництво практикою студентів;
- можливість надання студентам під час практики робочих місць;
- обов'язкове забезпечення безпечних умов праці;
- можливість забезпечення студентів-практикантів необхідною робочою документацією, що відображає діяльність різних підрозділів підприємства (організації, установи);
- можливість користування бібліотекою, лабораторіями, технічною та іншими документацією, необхідною для виконання програми практики;
- наявність сучасного спеціалізованого інформаційного та технологічного забезпечення;
- можливість (у разі потреби) забезпечення місця проживання студента-практиканта.
Визначення баз практики здійснюється випусковими кафедрами на основі прямих договорів із організаціями, підприємствами, установами, незалежно від їх організаційно-правових форм (додаток 1).
Студенти можуть самостійно обирати для себе бази практики за умови узгодження цього питання з кафедрою та наявності у підприємства належно оформленого паспорта підприємства (додаток 2).
Проходження практики в цьому випадку передбачає наявність оформлення договору про проведення практики студентів.
Розподіл студентів за об'єктами практики і призначення керівників здійснюється кафедрою менеджменту та маркетингу, погоджується з деканом та навчальною частиною і оформлюється наказом директора інституту. Після підписання цього наказу зміни з організаційних питань практики студентів не допускаються.