МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||
РОЗДІЛ 1. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ПРАКТИКИКафедра менеджменту
ЗАТВЕРДЖУЮ Директор ХТЕІ КНТЕУ ________________ К.Д. Гурова «_______»___________ 2014 р.
НАСКРІЗНА ПРОГРАМА ПРАКТИКИ
для студентів денної та заочної форм навчання, які навчаються за напрямом підготовки: 6.030601«Менеджмент» та за спеціальностями 7.030610101, 8.030610101 «Менеджмент організацій і адміністрування», галузь знань 0306 «Менеджмент і адміністрування»
Харків – 2014 Програма складена на підставі галузевих стандартів вищої освіти з підготовки бакалаврів, спеціалістів і магістрів галузі знань 0306 «Менеджмент і адміністрування»
Укладачи: К.е.н., доц. Огієнко С.О. ____________________ ст. викладач Cтогній К.О. ___________________
Наскрізна програма практики затверджена на засіданні кафедри менеджменту, протокол № 1 від 29.08.2014 р.
Зав. кафедри, к.е.н., доцент _______________________ С.О.Огієнко ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………….……5 РОЗДІЛ 1. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ПРАКТИКИ……………………………….6 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА КЕРІВНИЦТВО ПРАКТИКОЮ……………...8 2.1. Вимоги до підприємств - баз практики……………………………..8 2.2. Організація і керівництво практикою від вищого навчального закладу…………………………………………………………………………….9 2.3. Організація і керівництво практикою від підприємства – бази практики………………………………………………………………...10 2.4. Права та обов'язки студента-практиканта…………………………11 РОЗДІЛ 3. НАВЧАЛЬНА ПРАКТИКА «ВСТУП ДО ФАХУ»……………….12 3.1.Мета, завдання та результати проходження практики……………………12 3.2. Зміст навчальної практики…………………………………………………14 Тема 1. Виша освіта в Україні у контексті Болонського процесу. Державний стандартвищої освіти в Україні…………………………………...14 Тема 2. Організація навчального та виховного процесу у ВН та на факультеті. Студентське самоврядування…………………………………….14 Тема 3. Історія і традиції ВНЗ…………………………………………… Тема 4. Професія «менеджер»: зміст, характер та сфера майбутньої професійної діяльності. Галузева специфіка змісту підготовки менеджерів у ВНЗ……………………………………………………………………………....15 Тема 5. Роль випускової кафедри в підготовці фахівців……………16 Тема 6. Інформаційно-методичне забезпечення навчального процесу ВНЗ………………………………………………………………………………18 Тема 7. Досвід роботи підприємств різних форм власності та організаційно-правових форм господарювання в сучасних умовах………19 Тема 8. Роль менеджера у підвищенні соціально-економічної ефективності функціонування сучасних підприємств………………………21 Тема 9. Професійне самовизначення студента......................................21 РОЗДІЛ 4. ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА ЗА НАПРЯМОМ ПІДГОТОВКИ 6.030601«МЕНЕДЖМЕНТ»……………………………………………………22 4.1. Мета та завдання виробничої практики………………………………..…22 4.2. Розділи виробничої практики……………………………………………...23 Тема 1. Загальне ознайомлення з підприємством - об'єктом практики…………………………………………………………………………23 Тема 2. Аналіз стану та результатів окремих напрямів діяльності підприємства - об'єкта практики………………………………………………..26 Тема 3. Планово-економічна діяльність підприємства……………..26 Тема 4. Управління персоналом.............................................................26 Тема 5. Управління маркетинговою та логістичною діяльністю підприємства…………………………………………………………………….26 Тема 6. Управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства……………………………………………………………………..7 Тема 7. Управління обліково-фінансовою діяльністю підприємства..29 Тема 8. Стратегічне управління підприємством……………………...30 Тема 9. Управління інноваційною діяльністю підприємства………..31 Тема 10. Розробка пропозицій щодо удосконалення діяльності підприємства……………………………………………………………………..31 РОЗДІЛ 5. ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА ЗА СПЕЦІАЛЬНОСТЯМИ 7.0306101, 8.0306101 «МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ АДМІНІСТРУВАННЯ»…………………………………………………………32 5.1. Мета, завдання та результати проходження виробничої практки..32 5.2. Зміст виробничої практки…………………………………………....34 Завдання 1. Загальна характеристика підприємства…………………...34 Завдання 2. Управління організаційною підсистемою підприємств..36 Завдання 3. Управління матеріально-технічною підсистемою………38 Завдання 4. Управління виробничо-технологічною підсистемою (операційна, маркетингова, комерційна, збутова діяльність)……………….38 Завдання 5. Проаналізувати управління соціально-психологічною підсистемою підприємства……………………………………………………..44 Завдання 6. Управління фінансово-економічною підсистемою…….44 Завдання 7. Проаналізувати і відобразити у звіті управління ЗЕДпідприємства…………………………………………………………………….47 Завдання 8. Управління стратегічним розвитком організації та її конкурентоспроможністю………………………………………………………49 Завдання 9. Управління інноваційною діяльністю……………………50 5.3. Розробка пропозицій щодо удосконалення діяльності підприємства……………………………………………………………………51 5.4. Науково-дослідна діяльність (для магістрів)……………………52 5.5. Науково-педагогічна діяльність (для магістрів)…………………53 РОЗДІЛ 6. ПЕРЕДДИПЛОМНА ПРАКТИКА ЗА СПЕЦІАЛЬНОСТЯМИ 7.03060101, 8.03006101 «МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ І АДМІНІСТРУВАННЯ»…………………………………………………………55 6.1. Мета, завдання та результати передипломної практики………………..55 6.2. Зміст передипломної практки……………………………………………...57 РОЗДІЛ 7. ОФОРМЛЕННЯ ЗВІТУ З ПРАКТИКИ…………………………...58 РОЗДІЛ 8. . ПІДБИВАННЯ ПІДСУМКІВ ПРАКТИКИ………………………68 РОЗДІЛ 9. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗВІТІВ З ПРАКТИКИ………………69 СПИСОК ВИКОРСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………………69 ДОДАТОК А Приклад оформлення титульного аркушу звіту з практики ДОДАТОК Б Зразок оформлення звіту з виробничої практики (бакалавр) ДОДАТОК В Зразок оформлення звіту з виробничої практики (спеціаліст, магістрр) ДОДАТОК Г Зразок оформлення звіту з передипломної практики
ВСТУП Особливості сучасних тенденцій розвитку економічних відносин в умовах кризових явищ та глобалізації викликають необхідність постійного пошуку нових методів діяльності в різних галузях економіки. Це вимагає посилення ролі фахівців з менеджменту у забезпеченні креативних та раціональних підходів у використання ресурсного потенціалу, у визначенні і прогнозуванні ефективної господарської діяльності підприємств різних форм власності, видів діяльності та організаційно-правового статусу. Сучасний ринок потребує вдосконалення економічної підготовки фахівців усіх спеціальностей, і насамперед, керівників-аналітиків, здатних оцінювати стан підприємства і можливості його вдосконалення. В таких умовах перед майбутніми фахівцями і керівниками підприємств, організацій і фірм постає необхідність набуття глибоких знань з усіх дисциплін, що включені у навчальний план підготовки фахівців з менеджменту і адміністрування. При цьому не менш важливим завданням у системі вищої освіти є формування вмінь і навичок виконання студентами робіт, пов'язаних з активним реагуванням, адаптацією до певних умов, виявленням можливих резервів підвищення ефективності роботи підприємств і організацій, дослідженням ринку, розробленням товарної політики і ринкової стратегії підприємства, організацією товароруху і збуту, рекламною діяльністю і набуття евристичних компетенцій щодо роботи менеджера та управління структурними підрозділами підприємств. Практика студентів за спеціальністю «Менеджмент і адміністрування» є невід'ємною складовою процесу підготовки фахівців, яка передбачена навчальним планом спеціальності. Зміст практики визначається вимогами, що викладені у Програмах нормативних навчальних дисциплін та у Положенні про проведення практики студентів, ухваленого вченою радою КНТЕУ та затвердженому ректором КНТЕУ. Практика студентів повинна відповідати освітньо-професійній програмі підготовки фахівця, а також ураховувати специфіку галузей економіки, в яких буде працювати випускник після закінчення навчання, особливості підприємств, що є базами практики. Програма практики є основним документом, згідно з яким визначається навчальне навантаження і регламентується діяльність керівників практики від вищого навчального закладу та керівників практики від підприємств і студентів упродовж усього періоду її проходження. Програми практики розроблені для надання допомоги студентам у проходженні практики і містять основні вимоги до організації і змісту практики, вказівки до оформлення звіту з практики, порядок його захисту. Наскрізна програма практики є основним навчально-методичним документом практичної підготовки, що визначає загальні питання організації, мету, зміст і послідовність проходження та підбивання підсумків з усіх видів практики студентів і містить рекомендації щодо видів, форм та методів контролю знань, умінь навичок та компетенцій, яких студенти набувають під час проходження практики кожного виду. На основі цієї програми розробляються програми відповідних видів практики.
РОЗДІЛ 1. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ПРАКТИКИ
Найважливішим засобом формування професійних навичок майбутніх фахівців є проходження практики. Метою практики є: - формування у студентів на базі знань, одержаних у вищому навчальному закладі, професійних умінь і навичок щодо прийняття самостійних рішень під час професійної діяльності в реальних ринкових умовах; - поглиблення та закріплення студентами теоретичних знань з фахових дисциплін; - опанування студентами сучасних підходів та методик у визначені основних показників та напрямів діяльності підприємства; - виховання потреби постійно поповнювати та вдосконалювати свої знання і творчо застосовувати їх в практичній діяльності. Проходження практики має велике значення для підготовки майбутнього фахівця до трудової діяльності і є складовою частиною навчального процесу. Для її успішного проходження студенти повинні мати ґрунтовні теоретичні знання. Завданням практики є закріплення, поширення та поглиблення теоретичних знань, що отримані студентами при вивченні спеціальних предметів, набуття навичок у професійній діяльності, вивчення діяльності підприємств та організацій, формування професійних якостей спеціаліста згідно з рівнем кваліфікації фахівця. Навчальним планом Харківського торговельно-економічного інституту КНТЕУ для студентів галузі знань «Менеджмент і адміністрування» визначаються види практики (табл. 1). Таблиця 1 Основні види практик за навчальним планом
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||
|