МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКАПрограму з дисципліни “Медсестринство в акушерстві” для вищих медичних навчальних закладів України І—ІІІ рівнів акредитації складено для спеціальності 5.12010102 “Сестринська справа” напряму підготовки 1201 “Медицина” відповідно до складових галухевих стандартів вищої освіти — освітньо-кваліфікаційної характеристики (ОКХ) та освітньо-професійної програми (ОПП) підготовки фахівців, затверджених МОН та МОЗ України у 2011 р. Навчальні плани складено і затверджено в 2011 р. “Медсестринство в акушерстві” вивчають протягом одного семестру, на другому році навчання. На вивчення курсу відводиться 108 годин, з них 24 — лекції, 40 — навчальна практика, 44 год — самостійна робота. Мета дисципліни “Медсестринство в акушерстві” — ознайомити студентів з досягненнями світового та вітчизняного акушерства, фізіологічним перебігом вагітності, пологів та післяпологового періоду, доглядом за новонародженими, основними видами акушерської патології. Теоретичні заняття проводяться з використанням різних форм роботи — лекції, ділові ігри, розв’язування ситуаційних завдань, тестових завдань. Важливим моментом в організації навчальної практики під керівництвом викладача є проведення їх в кабінеті доклінічної практики, жіночої консультації, пологовому будинку, що створює оптимальні умови для засвоєння практичних навичок, формування вмінь, використання теоретичних знань у клінічних ситуаціях. “Медсестринство в акушерстві” як навчальна дисципліна інтегрується з такими дисциплінами, як медсестринство в гінекології, медсестринство в педіатрії, медсестринство в хірургії, медсестринство при інфекційних хворобах, медсестринство в анестезіології та реаніматології. Циклова комісія має право вносити зміни (15 %) до навчальної програми залежно від організаційних і технічних можливостей, напрямів наукових досліджень, відповідно до вимог кінцевої мети ОКХ та ОПП за фахом підготовки і навчальним планом. Після вивчення дисципліни студенти повинні знати: ¾ основи організації акушерської допомоги в Україні, профілактичну спрямованість охорони здоров’я; ¾ основи медичної етики та деонтології; ¾ засоби забезпечення санітарно-гігієнічного режиму в акушерському стаціонарі; ¾ правила техніки безпеки в роботі з медичними інструментами та обладнанням; ¾ основи фізіологічного та патологічного перебігу вагітності, пологів, післяпологового періоду. Студенти повинні вміти: ¾ оформлювати медичну документацію; ¾ виконувати основні лікувально-діагностичні процедури; ¾ здійснювати догляд за новонародженими. Студенти мають бути поінформовані про: ¾ основи законодавства України про охорону здоров’я матері та дитини; ¾ діагностику вагітності у ранні та пізні терміни; ¾ допомогу під час пологів; ¾ фізіологію та патологію в післяпологовий період; ¾ основні види акушерської патології.
ЗМІСТ Пояснювальна записка Тематичний план VІІ семестр Методичні вказівки: Теоретичне заняття № 1 Теоретичне заняття № 2 та позааудиторна самостійна робота студента (ПСРС) Теоретичне заняття № 3 та позааудиторна самостійна робота студента (ПСРС) Теоретичне заняття № 4 та позааудиторна самостійна робота студента (ПСРС) Теоретичне заняття № 5 та позааудиторна самостійна робота студента (ПСРС) Теоретичне заняття № 6 та позааудиторна самостійна робота студента (ПСРС) Навчальна практика під керівництвом викладача: Тема № 1 Тема № 2 Тема № 3 Тема № 4 Тема № 5 Тема № 6 Тема № 7 Тема № 8 Тема № 9 Тема № 10 Тема № 11 Тема № 12 Тема № 13 Тема № 14 Перелік питань до диференційованого заліку Перелік практичних навичок Література Для нотаток
Тематичний план
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН навчальна практика під керівництвом викладача
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|