МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКАПрограму з дисципліни “Медсестринство в акушерстві” для вищих медичних навчальних закладів України І—ІІІ рівнів акредитації складено для спеціальності 5.12010102 “Сестринська справа” напряму підготовки 1201 “Медицина” відповідно до складових галухевих стандартів вищої освіти — освітньо-кваліфікаційної характеристики (ОКХ) та освітньо-професійної програми (ОПП) підготовки фахівців, затверджених МОН та МОЗ України у 2011 р. Навчальні плани складено і затверджено в 2011 р. “Медсестринство в акушерстві” вивчають протягом одного семестру, на другому році навчання. На вивчення курсу відводиться 108 годин, з них 24 — лекції, 40 — навчальна практика, 44 год — самостійна робота. Мета дисципліни “Медсестринство в акушерстві” — ознайомити студентів з досягненнями світового та вітчизняного акушерства, фізіологічним перебігом вагітності, пологів та післяпологового періоду, доглядом за новонародженими, основними видами акушерської патології. Теоретичні заняття проводяться з використанням різних форм роботи — лекції, ділові ігри, розв’язування ситуаційних завдань, тестових завдань. Важливим моментом в організації навчальної практики під керівництвом викладача є проведення їх в кабінеті доклінічної практики, жіночої консультації, пологовому будинку, що створює оптимальні умови для засвоєння практичних навичок, формування вмінь, використання теоретичних знань у клінічних ситуаціях. “Медсестринство в акушерстві” як навчальна дисципліна інтегрується з такими дисциплінами, як медсестринство в гінекології, медсестринство в педіатрії, медсестринство в хірургії, медсестринство при інфекційних хворобах, медсестринство в анестезіології та реаніматології. Циклова комісія має право вносити зміни (15 %) до навчальної програми залежно від організаційних і технічних можливостей, напрямів наукових досліджень, відповідно до вимог кінцевої мети ОКХ та ОПП за фахом підготовки і навчальним планом. Після вивчення дисципліни студенти повинні знати: ¾ основи організації акушерської допомоги в Україні, профілактичну спрямованість охорони здоров’я; ¾ основи медичної етики та деонтології; ¾ засоби забезпечення санітарно-гігієнічного режиму в акушерському стаціонарі; ¾ правила техніки безпеки в роботі з медичними інструментами та обладнанням; ¾ основи фізіологічного та патологічного перебігу вагітності, пологів, післяпологового періоду. Студенти повинні вміти: ¾ оформлювати медичну документацію; ¾ виконувати основні лікувально-діагностичні процедури; ¾ здійснювати догляд за новонародженими. Студенти мають бути поінформовані про: ¾ основи законодавства України про охорону здоров’я матері та дитини; ¾ діагностику вагітності у ранні та пізні терміни; ¾ допомогу під час пологів; ¾ фізіологію та патологію в післяпологовий період; ¾ основні види акушерської патології. ЗМІСТ Пояснювальна записка Тематичний план VІІ семестр Методичні вказівки: Теоретичне заняття № 1 Теоретичне заняття № 2 та позааудиторна самостійна робота студента (ПСРС) Теоретичне заняття № 3 та позааудиторна самостійна робота студента (ПСРС) Теоретичне заняття № 4 та позааудиторна самостійна робота студента (ПСРС) Теоретичне заняття № 5 та позааудиторна самостійна робота студента (ПСРС) Теоретичне заняття № 6 та позааудиторна самостійна робота студента (ПСРС) Навчальна практика під керівництвом викладача: Тема № 1 Тема № 2 Тема № 3 Тема № 4 Тема № 5 Тема № 6 Тема № 7 Тема № 8 Тема № 9 Тема № 10 Тема № 11 Тема № 12 Тема № 13 Тема № 14 Перелік питань до диференційованого заліку Перелік практичних навичок Література Для нотаток
Тематичний план
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН навчальна практика під керівництвом викладача
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|