Розробка цінової політики ТП
Маркетингова цінова політика — це ціна і її зміна в залежності від ситуації, яка складається на ринку.
У бізнес-плані обов’язково необхідно навести:
v особливості потенційного ціноутворення на нові та вже існуючі турпослуги;
v переваги їх встановлення у порівнянні із конкурентами;
v особливо важливо акцентувати увагу на перевагах цін для споживачів на увесь асортимент послуг та особливо на новостворені послуги за проектом;
v зазначається система знижок на окремі турпослуги (в залежності від сезону
Читайте також: - III ПОЛІТИКИ.
- Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сутність і принципи аграрної політики
- Агресивний тип дивідендної політики включає метод стабільного приросту дивідендів і метод постійного коефіцієнта виплат.
- Активний характер соціальної політики.
- Аналіз економічноїї політики за допомогою моделі Мандела-Флемінга. Випадки вільного та фіксованого валютного курсів.
- Аналіз посередників в системі розподільчої політики
- Антиінфляційної політики
- Аншлюс Австрії. Мюнхенська конференція та її наслідки. Крах політики західних держав щодо умиротворення агресора
- Бізнес-планування інвестиційного проекту. Розробка планів фінансового проекту
- Боротьба укр. селянства проти політики “воєнного комунізму”. Н. Махно.
- Бюджетний процес: поняття, роль, та значення у проведенні бюджетної політики.
- В) політекономія та обґрунтування економічної політики
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|