МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПрикладПерсонал ТОВ «Іліташ-тур», згідно зі штатним розкладом становить 14 осіб: Ø директор; Ø 4 менеджера; Ø головний бухгалтер; Ø охоронці; Ø юрист; Ø системний адміністратор; Ø спеціаліст з реклами; Ø прибиральниця. Керівництво фірми «Іліташ - тур» розробило посадові інструкції, в яких зазначаються обов'язки і права персоналу. Окремо складаються положення про правила поведінки працівників. Наприклад, персонал не має права в присутності відвідувачів вести особисті розмови, приймати їжу або напої; персонал повинен зводити до мінімуму очікування відвідувачів, обслуговування відвідувачів має бути першочерговим по відношенню до інших службових обов'язків. Ефективність туристської діяльності в сучасних умовах жорсткої конкуренції на ринку туристичних послуг у вирішальній мірі залежить від системи менеджменту та професіоналізму персоналу туристської фірми, що обумовлено складністю структури і механізму взаємодії менеджера і клієнта.
Рис. 10.1. - Організаційна структура ТП Кадровий склад підприємства представлений в табл. 10.1.
Таблиця 10.1 Кадровий склад підприємства
Характеристика якісного складу туристичної фірми «Іліташ-тур» представлена в табл. 10.2. Таблиця 10.2 Характеристика якісного складу кадрів
За даними таблиць 10.1 і 10.2 видно, що більшу частину персоналу складає виробничий персонал, а це: 4 менеджера, спеціаліст з реклами, юрист, системний адміністратор. Весь виробничий персонал має вищу освіту, що свідчить про кваліфікацію як фахівця. У «Іліташ-тур» організаційна культура відіграє дуже важливу роль і вона бути предметом пильної уваги з боку керівництва. Організаційна культура включає наступні компоненти: 1. Світогляд, що спрямовує дії членів організації щодо інших співробітників і її клієнтів і конкурентів; 2. Культурні цінності, що домінують в організації, такі як «якість продукції» або «оцінюване лідерство», символи; 3. Характеристики поведінки при взаємодії людей, такі як мова, що використовується при спілкуванні; 4. Норми, прийняті повсюдно в організації, наприклад, «заробив - отримав» або як обґрунтовано відмовитися від нового завдання, до норм відносяться так звані «правила гри», які новачок повинен освоїти в процесі становлення членом організації; 5. Психологічний клімат в організації, з яким стикається людина при взаємодії з її співробітниками. Імідж фірми - це образ організації, який існує у свідомості людей. Можна навіть сказати, що у будь-якій організації існує імідж поза залежністю від того, хто над ним працює і чи працюють над ним узагалі. У разі відпуску питання іміджу на самоплив він складеться в споживачів стихійно, і немає ніякої гарантії, що він буде адекватним і сприятливим для фірми. Формування образу, своєрідного "обличчя" організації - справа не тільки фахівців в цій області (маркетологів, рекламістів). Імідж організації формується не тільки спрямованими на це акціями і заходами. Якість вироблених товарів і робіт / послуг, ставлення персоналу до свого роботодавця, клієнтурі і власній діяльності має значення для іміджу не менш важливе, ніж реклама і презентації. Сприятливий образ-імідж повинен бути адекватним, оригінальним, пластичним і мати точну адресу. Бути адекватним - значить відповідати реально існуючому образу чи специфіці фірми. Бути оригінальним - значить відрізнятися від образів інших фірм (товарів), особливо однотипних. Бути пластичним - значить не застарівати, не виходити з моди, змінюючись, здаватися незмінним. Мати точну адресу - значить бути привабливим для певної цільової аудиторії, тобто для теперішніх та потенційних замовників. Основні засоби формування іміджу: фірмовий стиль, візуальні засоби, оригінал-макети, вербальні засоби, рекламні засоби, PR-заходи. Туристична фірма «Іліташ - тур» має свій власний товарний знак (торгова марка, емблема) - це офіційно прийнятий термін, що означає зареєстроване у встановленому порядку оригінально оформлене художнє зображення (оригінальні назви, художні композиції і малюнки в поєднанні з буквами, цифрами, словами або без них тощо). Товарний знак служить для відмінності товарів або послуг однієї особи (юридичної чи фізичної) від однорідних товарів або послуг іншого. Імідж туристичної фірми - це цілісна картина того, що фірма пред'являє клієнтові. Імідж фірми визначається багатьма факторами, включаючи і те, як виглядає, одягається і розмовляє, як веде себе її керівник. Перше враження про людину або організації найбільш точно. Дотримуючись виключно цього постулату, далекоглядні керівники багато уваги приділяють не тільки своїм зовнішнім виглядом, але і виглядом співробітників, інтер'єру офісу, аж до шрифту табличок на дверях кабінетів. Фірмовий стиль - це і засіб формування іміджу компанії, а також певний носій інформації. Фірмовий стиль «Іліташ - туру» складається з великої кількості елементів, але базовими є такі елементи: логотип, корпоративна та персональна візитні картки, фірмовий бланк, фірмовий бланк другого типу для використання в електронному вигляді, різні типи конвертів (Е65, С4, С5 - з вікном і без вікна), факсимільне повідомлення, фірмова папка для паперів, фірмові шрифти, фірмові кольори і брендбук (брошура, що описує графічні стандарти та правила використання логотипу і фірмового стилю компанії в різних ситуаціях). Компоненти фірмового стилю допомагають споживачеві відрізнити їх продукцію від інших. Дотримання фірмового стилю фірмою, дуже позитивно впливає на фактор довіри до фірми. Імідж фірми відображає перш за все той позитивний образ, який склався у її клієнтів покупців товарів і послуг, а також у її постачальників, замовників, партнерів, акціонерів. Чим привабливіший цей образ, тим більше можливостей відкриває для себе керівництво фірми, розробляючи стратегію її розвитку. Турбота про імідж фірми, який може змінюватися, визначає і поведінка персоналу фірми: головним критерієм оцінки працівників стає їх позитивне ставлення насамперед до клієнтів кінцевим споживачам фірмової продукції. У цьому зв'язку цікаво проаналізувати, як формується поведінкова культура управління іміджем зсередини, які основні іміджеві регулятори організаційної поведінки, як самі співробітники розуміють і оцінюють імідж своєї фірми, як організовуються вивчення іміджу та його формування.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|