МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ТМО оснащення навчального процесу в умовах малокомплектних шкіл.4.Досвід вчителів малокомплектних шкіл дозволяє твердити, що вони надзвичайно особливу увагу приділяють забезпеченню навчального процесу учбовим обладнанням. Це пояснюється тим, що кожна хвилина на уроці надзвичайно дорога і повинна бути використана найраціональніше. Вивчення практики роботи кращих вчителів малокомплектних шкіл дозволяє зробити висновок про те, що у кожному класі малокомплектної школи повинно бути дві дошки із шторками, найрізноманітніші технічні засоби навчання, якомога більше необхідних наочних посібників, різноманітного роздаткового матеріалу, як для загально класного користування, так і індивідуального, тощо. Разом з тим, важливо, щоб поряд із вказаним обладнанням для загальнокласного користування, у кожного школяра було таке ж індивідуальне обладнання, найрізноманітніші пам’ятки, алгоритмічні приписи, картки із завданнями для індивідуальної самостійної роботи тощо. Це дає змогу вчителеві у найкоротший час пояснити новий матеріал, проінструктувати учнів про наступну самостійну роботу, а дітям - швидше усвідомити пояснення. Для усвідомлення сутності розглядуваного питання пропонуємо студентам виконати завдання № 2 для самостійної роботи.
Завдання для самоконтролю та самостійної роботи студентів розділом ХІУ. 1. На основі аналізу методичної літератури та посібників для вчителів малокомплектних шкіл знайти три різних варіанти початку уроків у малокомплектній школі. 2. Проаналізувавши методичні посібники для вчителів малокомплектних шкіл подані у списку літератури, підготуйте список необхідного навчального обладнання для вивчення теми “Нумерація” курсу математики І-ІУ класів.
МОДУЛЬ ІІ. «ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ НУМЕРАЦІЇ ЦІЛИХ НЕВІДЄМНИХ ЧИСЕЛ У КУРСІ МАТЕМАТИКИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ.». ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ 2.1. (ЗМ21): «ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ НУМЕРАЦІЇ ЦІЛИХ НЕВІД’ЄМНИХ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ СТА.». ПЛАН. 1. Основні недоліки у знаннях, уміннях і навичках учнів при вивченні нумерації цілих невід’ємних чисел та деякі шляхи їх подолання. 2. ТМО різних методичних підходів до формування поняття натурального числа і нуля. Натуральний ряд чисел та особливості десяткової позиційної системи числення. 3. Підготовчий період та його особливості у зв’язку з навчанням шестирічних дітей. 4. ТМО формування поняття натурального числа і нуля. 5. ТМО вивчення нумерації чисел першого десятка. 6. ТМО вивчення нумерації чисел другого десятка. 7. ТМО вивчення нумерації чисел 21-100. ЛІТЕРАТУРА: основна: [1] – C. 118-127, 136-141, 150-156; [2] – С. 92-100, 140-159, 196-203; [3] – С. 52-111; [4] – С. 142-157, 203-209.
Читайте також:
|
||||||||
|