Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТМО оснащення навчального процесу в умовах малокомплектних шкіл.

4.Досвід вчителів малокомплектних шкіл дозволяє твердити, що вони надзвичайно особливу увагу приділяють забезпеченню навчального процесу учбовим обладнанням. Це пояснюється тим, що кожна хвилина на уроці надзвичайно дорога і повинна бути використана найраціональніше. Вивчення практики роботи кращих вчителів малокомплектних шкіл дозволяє зробити висновок про те, що у кожному класі малокомплектної школи повинно бути дві дошки із шторками, найрізноманітніші технічні засоби навчання, якомога більше необхідних наочних посібників, різноманітного роздаткового матеріалу, як для загально класного користування, так і індивідуального, тощо. Разом з тим, важливо, щоб поряд із вказаним обладнанням для загальнокласного користування, у кожного школяра було таке ж індивідуальне обладнання, найрізноманітніші пам’ятки, алгоритмічні приписи, картки із завданнями для індивідуальної самостійної роботи тощо. Це дає змогу вчителеві у найкоротший час пояснити новий матеріал, проінструктувати учнів про наступну самостійну роботу, а дітям - швидше усвідомити пояснення. Для усвідомлення сутності розглядуваного питання пропонуємо студентам виконати завдання № 2 для самостійної роботи.

 

Завдання для самоконтролю та самостійної роботи студентів розділом ХІУ.

1. На основі аналізу методичної літератури та посібників для вчителів малокомплектних шкіл знайти три різних варіанти початку уроків у малокомплектній школі.

2. Проаналізувавши методичні посібники для вчителів малокомплектних шкіл подані у списку літератури, підготуйте список необхідного навчального обладнання для вивчення теми “Нумерація” курсу математики І-ІУ класів.

 

МОДУЛЬ ІІ. «ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ НУМЕРАЦІЇ ЦІЛИХ НЕВІДЄМНИХ ЧИСЕЛ У КУРСІ МАТЕМАТИКИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ.».

ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ 2.1. (ЗМ21): «ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ НУМЕРАЦІЇ ЦІЛИХ НЕВІД’ЄМНИХ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ СТА.».

ПЛАН.

1. Основні недоліки у знаннях, уміннях і навичках учнів при вивченні нумерації цілих невід’ємних чисел та деякі шляхи їх подолання.

2. ТМО різних методичних підходів до формування поняття натурального числа і нуля. Натуральний ряд чисел та особливості десяткової позиційної системи числення.

3. Підготовчий період та його особливості у зв’язку з навчанням шестирічних дітей.

4. ТМО формування поняття натурального числа і нуля.

5. ТМО вивчення нумерації чисел першого десятка.

6. ТМО вивчення нумерації чисел другого десятка.

7. ТМО вивчення нумерації чисел 21-100.

ЛІТЕРАТУРА: основна: [1] – C. 118-127, 136-141, 150-156; [2] – С. 92-100, 140-159, 196-203; [3] – С. 52-111; [4] – С. 142-157, 203-209.

 


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  4. II. Поняття соціального процесу.
  5. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  6. IV. План навчального процесу.
  7. IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
  8. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  9. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  10. Автоматизація процесу призначення IP-адрес
  11. Адміністративний примус застосовують на основі адміністративно-процесуальних норм.
  12. Активний та пасивний типи адаптаційного процесу.




Переглядів: 557

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теоретико-методичні особливості керівництва самостійною роботою учнів на уроках математики у малокомплектній школі. | Основні недоліки у знаннях, уміннях і навичках учнів при вивченні нумерації цілих невід’ємних чисел та деякі шляхи їх подолання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.152 сек.