Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Малюнок № 7.2.

 

На основі вивчених таблиць додавання і віднімання учні приступають до розгляду інших прийомів знаходження результатів дій з одноцифровими числами. На даному етапі учні ознайомлюються з такими із них: а) прилічування і відлічування по одному при розгляді випадків додати і відняти 2 і 3, наприклад, див. таблицю № 8.19.; б) прийом прилічування чи відлічування групами, який використовується при додаванні і відніманні чисел 3, 4, 5, наприклад див. таблицю № 8.20.; в) прийом, який ґрунтується на використанні переставної властивості додавання, наприклад: 3+7=7+3=10.

Таблиця № 8.19.

 

5+2=¨ 8-2=¨ Учні не повинні переписувати структурного чи розгорнутого запису, а лише відповідати на запитання: скільки треба додати (відняти)? Скільки всього додали (відняли)? Як додавали (віднімали)? Як можна додати (відняти) число 2? – прилічуванням (відлічуванням) по одному
5+1=6 6+1=7 Отже, 5+2=7 8-1=7 7-1=6 Отже, 8-2=6
5+2=5+1+1=6+1=7 8-2=8-1-1=7-1=6

Таблиця № 8.20.

 

3+5=¨ 8-3=¨
3+5=3+2+3=5+3=8 8-3=8-1-2=7-2=5

 

Підготовчою роботоюперед вивченням табличних випадків додавання і віднімання з переходом через десяток є повторення складу числа 10 з двох доданків, розгляд табличних випадків додавання і віднімання без переходу через десяток, розв'язування прикладів на додавання і віднімання групами, розклад числа на два доданки. Оскільки теоретичною основою розгляду табличних випадків додавання і віднімання з переходом через десяток є сполучна властивість дії додавання, правило віднімання суми від числа (13-7=13-(3+4)=(13-3)-4=10-4=6), правило віднімання числа від суми (13-7=(10+3)-7=(10-7)+3=3+3=6), зв’язок між діями додавання і віднімання (14-6=¨: 14 – це 6 і 8, якщо відняти 6 від 14, то залишиться 8, отже, 14-6=8), то розв'язування таких вправ сприятиме актуалізації опорних знань учнів. саме тому вправи такого виду включаються до підготовчої роботи.

Як же вводяться табличні випадки додавання і віднімання з переходом через десяток? – запропонувавши дітям розглянути, наприклад, таблицю додавання числа 2, запитуємо дітей: чи всі випадки додавання цього числа ми розглянули? (якщо вони не дадуть відповіді, то слід запитати: до яких чисел ми ще не додавали 2? – до 9.). З метою наочної опори використовуються такі таблиці (див. таблицю № 8.21.).

 

Таблиця № 8.21.

 

+ -
+ -
+ -
+ -
+ -
+ -
+ -
+ -
                                           

 

Використання вказаних вправ буде ефективним, якщо вчитель буде обізнаним з індивідуальними особливостями школярів і навчальний процес носитиме особистісно-орієнтований характер.

 


Читайте також:

  1. В якій камері утворюється малюнок у сирі швейцарському?
  2. Малюнок 11.1.
  3. Малюнок 11.2.
  4. Малюнок 11.3.
  5. Малюнок 11.7.
  6. Малюнок 16.2 - Крива сукупної пропозиції
  7. Малюнок 7.2.1. Етап проектування.
  8. Малюнок 8.1.
  9. Малюнок 8.3.
  10. Малюнок 8.4.
  11. Малюнок 8.5.
  12. Малюнок 8.7 - Види еластичності попиту




Переглядів: 555

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теоретико-методичні основи вивчення табличних випадків додавання і віднімання у межах ста. | Теоретико-методичні основи вивчення усних прийомів додавання і віднімання двоцифрових чисел.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.