Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Малюнок № 8.9.

2) вправи, в яких потрібно порівняти числа кожної пари, наприклад: 12:4 і 13:4 (які приклади записано? – приклади на ділення. Чим вони різняться? – у них різні ділені. Чим вони схожі? – у них однакові дільники. Прикладом на яке ділення є перший? – прикладом на ділення без остачі. На яку дію є другий приклад? - на ділення з остачею. Знайдіть частки в обох прикладах! Що можна про них сказати? – вони однакові. Чому вони дорівнюють? – 3. Запишіть розв’язання кожного прикладу! – 12:4=3, 13:4=3(ост.1).);

3) скільки окремих квадратів можна скласти з 11 лічильних паличок? (для допомоги учням, які не можуть справитися з виконанням завдання самостійно, проводимо таку роботу: скільки паличок потрібно для складання одного квадрату? – 4. Візьміть 4 палички і складіть квадрат. Чи можна ще скласти квадрат з паличок, які залишилися? – так. Робіть так доти, доки можна складати з паличок квадрати. Скільки квадратів ви склали? – 2. Скільки паличок у вас залишилося? – 3. Чи можете ви записати результат за допомогою дії ділення? – 11:4=2(ост.3).);

4) поділи кожне з чисел від 8 до 19 на 4. Скільки таких чисел, які діляться на 4 без остачі? Назви їх!

5) скільки різних остач може бути при ділення на 4? (щоб допомогти дітям справитися з цією вправою, вчитель повинен провести таку роботу: якою повинна бути остача порівняно з дільником? – меншою, ніж дільник. Скільки є чисел менших, ніж 4? – 3. Назвіть їх! – 1, 2, 3. Скільки ж різних остач може бути при діленні на 4? – три);

6) виконай ділення з остачею 32:5 (учнів слід привчати проводити приблизно такі міркування: знайдемо найбільше з чисел від 1 до 32, яке ділиться на 5 без остачі. Це число 30, бо 30:5=6. Знайдемо остачу: 32-30=2. Запишемо приклад: 32:5=6(ост.2).).

У частини дітей, як свідчать результати експериментальних досліджень, навіть після розгляду цієї теми реальні уявлення про дію ділення залишаться ще до кінця не сформованими. А тому при вивченні наступних тем необхідно не забувати про виконання вправ, спрямованих на закріплення уявлень школярів про конкретний зміст дії ділення з остачею. Недостатня увага до цієї роботи спричинятиме додаткові труднощі при вивченні дітьми письмових прийомів ділення.

 


Читайте також:

  1. В якій камері утворюється малюнок у сирі швейцарському?
  2. Малюнок 11.1.
  3. Малюнок 11.2.
  4. Малюнок 11.3.
  5. Малюнок 11.7.
  6. Малюнок 16.2 - Крива сукупної пропозиції
  7. Малюнок 7.2.1. Етап проектування.
  8. Малюнок 8.1.
  9. Малюнок 8.3.
  10. Малюнок 8.4.
  11. Малюнок 8.5.
  12. Малюнок 8.7 - Види еластичності попиту




Переглядів: 554

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Малюнок № 8.8. | Теоретико-методичні основи розгляду позатабличних випадків множення і ділення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.