МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Малюнок № 8.9.2) вправи, в яких потрібно порівняти числа кожної пари, наприклад: 12:4 і 13:4 (які приклади записано? – приклади на ділення. Чим вони різняться? – у них різні ділені. Чим вони схожі? – у них однакові дільники. Прикладом на яке ділення є перший? – прикладом на ділення без остачі. На яку дію є другий приклад? - на ділення з остачею. Знайдіть частки в обох прикладах! Що можна про них сказати? – вони однакові. Чому вони дорівнюють? – 3. Запишіть розв’язання кожного прикладу! – 12:4=3, 13:4=3(ост.1).); 3) скільки окремих квадратів можна скласти з 11 лічильних паличок? (для допомоги учням, які не можуть справитися з виконанням завдання самостійно, проводимо таку роботу: скільки паличок потрібно для складання одного квадрату? – 4. Візьміть 4 палички і складіть квадрат. Чи можна ще скласти квадрат з паличок, які залишилися? – так. Робіть так доти, доки можна складати з паличок квадрати. Скільки квадратів ви склали? – 2. Скільки паличок у вас залишилося? – 3. Чи можете ви записати результат за допомогою дії ділення? – 11:4=2(ост.3).); 4) поділи кожне з чисел від 8 до 19 на 4. Скільки таких чисел, які діляться на 4 без остачі? Назви їх! 5) скільки різних остач може бути при ділення на 4? (щоб допомогти дітям справитися з цією вправою, вчитель повинен провести таку роботу: якою повинна бути остача порівняно з дільником? – меншою, ніж дільник. Скільки є чисел менших, ніж 4? – 3. Назвіть їх! – 1, 2, 3. Скільки ж різних остач може бути при діленні на 4? – три); 6) виконай ділення з остачею 32:5 (учнів слід привчати проводити приблизно такі міркування: знайдемо найбільше з чисел від 1 до 32, яке ділиться на 5 без остачі. Це число 30, бо 30:5=6. Знайдемо остачу: 32-30=2. Запишемо приклад: 32:5=6(ост.2).). У частини дітей, як свідчать результати експериментальних досліджень, навіть після розгляду цієї теми реальні уявлення про дію ділення залишаться ще до кінця не сформованими. А тому при вивченні наступних тем необхідно не забувати про виконання вправ, спрямованих на закріплення уявлень школярів про конкретний зміст дії ділення з остачею. Недостатня увага до цієї роботи спричинятиме додаткові труднощі при вивченні дітьми письмових прийомів ділення.
Читайте також:
|
||||||||
|