Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



План лекції

Змістовий модуль 10. Політика економічного зростання в національної економіки.

Література

Класифікація економіко-математичних моделей економічного і соціального прогнозування

Критерії Види моделей
  Факторні
  Структурні
За характером i змістом Комбіновані
  Сітьові
  Імітаційні
За очікуваним результатом (оптимальністю) Мінімізації витрат Максимізації кінцевого результату
  Макроекономічні
  Міжгалузеві
За рівнем агрегування показників Галузеві
  Міжрегіональні
  Регіональні
За номенклатурою продукції Однопродуктові
  Багатопродуктові
За часом Статичні
  Динамічні
  Фінансів
За аспектами розвитку національної економіки Трудових ресурсів. Основних фондів
  Екологічних ресурсів
  Доходів тощо

 

Певні види моделей економічного та соціального прогнозування можуть класифікуватися залежно від критерію оптимізації або найкращого очікуваного результату. Наприклад, розрізняють економічні моделі, в яких мінімізуютьсявитрати, та моделі, в яких бажано отримати, наприклад, максимумпродукції.

Істотним недоліком практики державного програмування в Україні була надмірна кількість програм за недостатнього їх фінансування.

Висновок.

Одним із шляхів досягнення ефективної структури національної економіки є наукове програмування та прогнозування економічних процесів. Слід мати на увазі, що існують особливості методів програмування та прогнозування економік з різним етапом економічного розвитку.

1. Національна економіка: Підручник./За ред..проф.,к.е.н. П.В.Круша.-К.: Каравела; Піча Ю.В., 2008.- 416 с. - Р.VІ.-С.269-302.

2. Гринів Л.С. Національна економіка: Навч.посібник / Кічурчак М.В. -Львів: «Магнолія 2006», 2008. – 464 с. - Р.ІІІ.-С.124-134

3. Закон України «Про державні цільові програми»//Урядовий кур’єр. 2004, 21 квітня4. Комплексна програма реалізації на національному рівні рішень, прийнятих на Всесвітньому саміті зі сталого розвитку, на 2003-2015 роки від 26.04.03.№634// Офіційний вісник України. 2003.-№181.-Ст.847.

4. Злупко С.М. Перехідна економіка: сучасна Україна. К., «Знання», 2006. – 324 с.

5. Дідківська Л.І. Державне регулювання економіки: Навч. Посіб. / Головко Л.С. - К.: Знання-Прес, 2000.-209 с.

 

Зіставлення понять «економічне зростання» та «економічний розвиток» є продовженням ствердження попереднього матеріалу. Стратегія випереджального розвитку для України можлива тільки на основі інноваційного типу розвитку та інформаційно-інтелектуальних технологій.

Мета лекції – розкрити зміст економічного зростання та необхідність такого розвитку економіки України.

Завдання лекції: вивчити стратегію економічного зростання; знати основні джерела економічного зростання; вміти довести значення інноваційного розвитку економіки України.

1.Теорія та стратегія економічного зростання.

2.Джерела економічного зростання.

3.Стратегія випереджального розвитку економіки України.


Читайте також:

  1. Більш детально про інвестиційну взаємодію в наступному Додатку до цієї Лекції.
  2. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  3. Валютне регулювання ЗЕД розглянуто окремо в наступній лекції «Валютне регулювання ЗЕД.
  4. Вибір остаточного варіанта плану лекції. Робота над формою викладу.
  5. ДОДАТОК до Лекції № 12
  6. Документальні колекції науково-історичних товариств в Україні 19 – початку 20 ст.
  7. Закріплення матеріалу лекції
  8. Закріплення матеріалу лекції
  9. Закріплення матеріалу лекції
  10. ЗАПИТАННЯ ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ лекції № 3.
  11. ЗМІСТ ЛЕКЦІЇ
  12. ЗМІСТ ЛЕКЦІЇ




Переглядів: 442

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Характеристика макроекономічних моделей прогнозування економіки України. | Теорія та стратегія економічного зростання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.