МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
План лекціїЗмістовий модуль 10. Політика економічного зростання в національної економіки. Література Класифікація економіко-математичних моделей економічного і соціального прогнозування
Певні види моделей економічного та соціального прогнозування можуть класифікуватися залежно від критерію оптимізації або найкращого очікуваного результату. Наприклад, розрізняють економічні моделі, в яких мінімізуютьсявитрати, та моделі, в яких бажано отримати, наприклад, максимумпродукції. Істотним недоліком практики державного програмування в Україні була надмірна кількість програм за недостатнього їх фінансування. Висновок. Одним із шляхів досягнення ефективної структури національної економіки є наукове програмування та прогнозування економічних процесів. Слід мати на увазі, що існують особливості методів програмування та прогнозування економік з різним етапом економічного розвитку. 1. Національна економіка: Підручник./За ред..проф.,к.е.н. П.В.Круша.-К.: Каравела; Піча Ю.В., 2008.- 416 с. - Р.VІ.-С.269-302. 2. Гринів Л.С. Національна економіка: Навч.посібник / Кічурчак М.В. -Львів: «Магнолія 2006», 2008. – 464 с. - Р.ІІІ.-С.124-134 3. Закон України «Про державні цільові програми»//Урядовий кур’єр. 2004, 21 квітня4. Комплексна програма реалізації на національному рівні рішень, прийнятих на Всесвітньому саміті зі сталого розвитку, на 2003-2015 роки від 26.04.03.№634// Офіційний вісник України. 2003.-№181.-Ст.847. 4. Злупко С.М. Перехідна економіка: сучасна Україна. К., «Знання», 2006. – 324 с. 5. Дідківська Л.І. Державне регулювання економіки: Навч. Посіб. / Головко Л.С. - К.: Знання-Прес, 2000.-209 с.
Зіставлення понять «економічне зростання» та «економічний розвиток» є продовженням ствердження попереднього матеріалу. Стратегія випереджального розвитку для України можлива тільки на основі інноваційного типу розвитку та інформаційно-інтелектуальних технологій. Мета лекції – розкрити зміст економічного зростання та необхідність такого розвитку економіки України. Завдання лекції: вивчити стратегію економічного зростання; знати основні джерела економічного зростання; вміти довести значення інноваційного розвитку економіки України. 1.Теорія та стратегія економічного зростання. 2.Джерела економічного зростання. 3.Стратегія випереджального розвитку економіки України. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|