Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Модель Extreme Programming

 

 

Модель життєвого циклу XP є ітераційно-інкрементною моделлю швидкого створення (і модифікації) протопипів продукту, що задовольняють чергового вимогу (user story). Особливості цієї моделі представлені на схемі. основними фазами моделі можна вважати:

· «Вкидання» архітектури - початковий етап проекту, на якому створюється бачення продукту, приймаються основні рішення з архітектури і застосовуваним технологіям. Результатом початкового етапу є метафора (metaphor) системи, яка в досить простій і зрозумілій команді вигляді повинна описувати основний механізм роботи системи.

· Історії використання (User Story) - етап збору вимог, що записується на спеціальних картках у вигляді сценаріїв виконання окремих функцій. User Story є вимогами для планування чергової версії і одночасної розробки приймальних тестів (Acceptance tests) для її перевірки.

· Планування версії (релізу). Проводиться на зборах за участю замовника шляхом вибору User Stories, які увійдуть в наступну версію. одночасно приймаються рішення, пов'язані з реалізацією версії. Мета планування - отримання оцінок того, що і як можна зробити за 1-3 тижні створення наступної версії продукту.

· Розробка проводиться відповідно до плану і включає тільки ті функції, які були відібрані на етапі планування.

· Тестування проводиться за участю замовника, який бере участь в складанні тестів.

· Випуск релізу - розроблена версія передається замовнику для використання або бета-тестування.

По завершенню циклу робиться перехід на наступну ітерацію розробки Особливості моделі життєвого циклу XP прояснюють наступні принципи цього методу. Перш за все, це принципи «живий» розробки ПО, зафіксовані в маніфесті «живий» розробки:

· Люди їх спілкування більш важливі, ніж процеси та інструменти

· Працююча програма більш важлива, ніж вичерпна документація

· Співпраця з замовником більш важливо, ніж обговорення деталей контракту

· Відпрацювання змін важливіша, ніж проходження планам

Крім того, в XP є кілька правил (технік), що характеризують особливості моделі його життєвого циклу:

· Живе планування (planning game) - якнайшвидше визначити обсяг робіт, який потрібно зробити до наступної версії ПО. рішення приймається на основі, в першу чергу, бізнес-пріоритетів замовника і, по-другу, технічних оцінок. Плани змінюються, як тільки вони починають розходиться з дійсністю чи побажаннями замовника.

· Часта зміна версій (small releases) - перша працююча версія повинна з'явитися якомога швидше, і тут же повинна почати використовуватися. Наступні версії підготовляються через досить короткі проміжки часу.

· Прості проектні рішення (simple design) - у кожен момент часу система повинна бути сконструйована так просто, наскільки це можливо. нові функції додаються тільки після ясною прохання про це. Вся зайва складність видаляється, як тільки виявляється. · Розробка на основі тестування (test-driven development) - спочатку пишуться тести, потім реалізуються модулі так, щоб тести спрацьовували. замовники заздалегідь пишуть тести, що демонструють основні можливості системи, щоб можна було побачити, що система дійсно запрацювала.

· Постійна переробка (refactoring) - системи для усунення зайвої складності, збільшення зрозумілості коду, підвищення його гнучкості. при цьому перевага віддається більш елегантним і гнучким рішенням, порівняно з просто дають потрібний результат. · Програмування парами (pair programming) - весь код пишеться двома програмістами на одному комп'ютері, що підвищує його якість (відсутність помилок, зрозумілість, читаність).

· Постійна інтеграція (continuous integration) - система збирається і проходить інтеграційне тестування якнайчастіше, по кілька разів на день, кожного разу, коли пара програмістів закінчує реалізацію черговий функції.

· 40-годинний робочий тиждень - понаднормова робота розглядається як ознака великих проблем в проекті. Не допускається понаднормова робота 2 тижні поспіль - це виснажує програмістів і робить їх роботу значно менше продуктивною.

 

Питання для контролю знань

1. Дати характеристику Microsoft Solution Framework (MSF).

2. Визначте переваги та недоліки моделі MSF.

3. Вкажіть фази Rational Unified Process (RUP).

4. Визначте процеси RUP.

5. На якій фазі ведення проекту починається процес тестування?

6. Дайте характеристику Extreme Programming (XP).


 


Читайте також:

  1. CMM. Модель технологічної зрілості. Зрілі і незрілі організації.
  2. G2G-модель електронного уряду
  3. OSI - Базова Еталонна модель взаємодії відкритих систем
  4. Programming Languages
  5. Programming. Multiprogramming
  6. The Internet Programming Languages
  7. V – модель
  8. Абстрактна модель
  9. Абстрактна модель
  10. Абстрактна модель оптимального планування виробництва
  11. Американська модель соціальної відповідальності
  12. Аналіз динаміки ринку, модель життєвого циклу




Переглядів: 583

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модель Rational Unified Process | Розділ «Керування програмним проектом»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.