Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Скрам Команда

Скрам команда складається з:

1. Власника Продукту ( Product Owner )

2. Команди Розробників ( Development Team )

3. Скрам Майстра ( Scrum Master ).

Скрам Команди є самокеруємими і кроссфункціональнимі. Команди самі вибирають, як щонайкраще виконати роботу і не чекають вказівок від людей, що не входять до складу команди. Кроссфункціональні команди мають всі необхідні навички, щоб виконати роботу і не залежати від інших, які не є частиною їх команди.

Командна модель скрам створена для оптимізації гнучкості, креативності та продуктивності. Скрам Команди створюють продукт Інкремент і в ітераціях, максимізуючи можливість зворотнього зв'язку. Випуск інкремента " готового " продукту забезпечує доступність потенційно придатної версії працюючого продукту.

Власник Продукту

Власник Продукту відповідальний за досягнення максимальної цінності продукту і роботи, що виконується командою розробників. Способи, якими він досягаєпоставленої мети, можуть відрізнятися і залежать від організацій скрам команди і індивідуумів.

Власник Продукту є єдинимою людиною у Команді, що відповідає за Журнал Вимог до Продукту ( Product Backlog ).

Управління Журналом продукта включає в себе:

· чітке визначення елементів Журнала продукту ;

· впорядкування елементів Журнала продукту для оптимізації досягнення цілей і поставлених задач;

· відповідальність за цінність роботи, що виконується Командою Розробників;

· забезпечення доступності, прозорості та зрозумілості Журнала продукту, а також відображення тих вимог, над якими Скрам Команді доведеться працювати в найближчим часом;

· відповідальність за розуміння команд ой розробників вимог Журнал а продукту на належному рівні.

Власник Продукту може або сам виконувати вищеперелічені функції, або надати їх виконання членам Команди Розробників. Однак підзвітним вважається саме власник Продукту.

Власник Продукту це тільки одина людина, а не група. Власник Продукту може представляти інтереси групи у Журналі продукту, але бажаючи змінити пріоритетність вимог у Журналі продукту повинні в першу чергу переконати в цьому власника продукту.

Для успішного виконання власником продукту своїх обов'язків всі члени організації повинні поважати його рішення. Усі рішення Власника продукту можна простежити через вміст і упорядкування Журнала продукту. Ніхто інший не може змусити команду розробників працювати згідно іншим вимогам, так і самій Комаді розробників забороняється слухати будь-кого взагалі - або з іншою думкою.

 


Читайте також:

  1. Загальний опис скрама
  2. Заходи скрам
  3. Команда ERASE (Стерти)
  4. Команда MIRROR(Дзеркало)
  5. Команда із ОЗП
  6. Команда із ОЗП
  7. Команда розробників
  8. Команда Угловая привязка
  9. Механізми висування лідерів у спортивних командах.
  10. Особливості керівництва міжнародними командами
  11. Підтема 2.9.: Команда проекту. Інструменти оцінки проектів.




Переглядів: 397

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перевірка | Команда розробників

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.