Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Команда розробників

Команда розробників складається з професіоналів, які виконують роботу по розробці потенційно " готового " до випуску інкремента продукту в кінці кожного спринту. Інкремент створюють тільки члени Команди Розробників.

Команди Розробників є структурованими і уповноваженими самостійно організовувати та управляти своєю роботою. Ця синергія посилює продуктивніссит і ефективність роботи Команди Розробників.

Командам розробників притаманні наступні характеристики:

· Вони самоврядності. Ніхто ( і навіть Скрам Майстер ) не може вказувати Команді, як правильно перетворювати Журнал продукту в інкременти працюючої функціональності;

· Команди Розробників кросфункціональни, і володіють усіма навичками, необхідними для розробки інкремента продукту;

· Скрам не визнає ніяких інших посад в Команді Розробників, крім розробника, навіль не базується на види робіт, що виконуються людиною людиною ; у цього правила немає виключень;

· Окремі члени Команди Розробників можуть володіти специалізованимиі знаннями в різних областях, однак відповідальність лежить на всій Команді розробників, команда є одним цілим.

· У команди розробників немає структурних підрозділів, які б виконували окремі функції, як, наприклад, подроздіт тестування або бізнес - аналізу.

 

Розмір команди розробників

 

Оптимальний розмір Команди Розробників повинен бути досить невеликим, щоб Команда залишалася простою в управлінні і в той же час досить великим, щоб виконан нитка значимий обсяг роботи. Якщо в Команді Розробників менше трьох осіб, взаємодія зменшується, що призводить до зниження продуктивності.

Крім того, на окремому етапі Спринту у невеликої Команди може відчути недолік необхідних знань, внаслідок чого вона буде не в змозі завершити роботу над потенційно готовим до випуску інкрементом продукту. Якщо ж в Команді більше дев'яти учасників, потрібно докладати більше зусиль для координації їх роботи. Великі команди розробників створюють занадто багато складнощів для управління емпіричним процесом. Ролі власника продукту і скрам майстри не враховуються при підрахунку розміру команди Розробників за винятком випадків, коли вони виконують роботу з Журналом Спринту.

 


Читайте також:

  1. Команда ERASE (Стерти)
  2. Команда MIRROR(Дзеркало)
  3. Команда із ОЗП
  4. Команда із ОЗП
  5. Команда Угловая привязка
  6. Механізми висування лідерів у спортивних командах.
  7. Оплата праці розробників
  8. Особливості керівництва міжнародними командами
  9. Підтема 2.9.: Команда проекту. Інструменти оцінки проектів.
  10. Придбання готової ІС у вітчизняних розробників.
  11. Скрам Команда




Переглядів: 623

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Скрам Команда | Скрам майстер

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.