Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Повернення товару

 

Повернення товарів з місця роздрібного продажу, як і їх переміщення уроздріб, реєструють документом «Переміщення». А для реєстрації повернення товарів від роздрібних покупців документ «Возвратная накладная» не підходить. Цей документ не враховує специфіку обліку в роздробі: знеособленість роздрібного покупця, збіг першої і другої події в податковому обліку, специфічну схему проводок, зв'язану із застосуванням методу оцінки товарів за ціною продажу. Для реєстрації повернень товарів від громадян – кінцевих споживачів в конфігурації є спеціальний документ «Возврат розница».

Краще всього вводити цей документ на підставі роздрібної накладної. Його можна ввести, створивши новий рядок в журналі «Возвраты», який забезпечує доступ до документів цього вигляду, або командою «Документы → Возвраты → Возврат розница».

Заповнення цього документа багато в чому аналогічно заповненню возравтной накладной. В полі «Контрагент» указуємо фіктивного роздрібного контрагента. В полі «Магазин» вибираємо місце зберігання. В табличній частині для довідкиуказуємоту накладну, якій зафіксований відповідний роздрібний продаж. Ця інформація ніде в програмі не використовується і не перевіряється. Вводимо (або коригуємо) кількість товару, що повертається, решта граф таблиці програма розрахує сама.

На закладці «Додатково» є поля для уточнення субконто валових доходів і виду податку ПДВ. Відкривати цю за кладку доводиться рідко, оскільки всі дані заповнюються значеннями за умовчанням.

У документа «Возврат розница» немає друкарської форми тому що повернення реєструються або за даними товарного звіту, або по актах повернення товарів покупцями. Товарний звіт складає товарознавець, акт повернення від покупця – продавець. До речі, при поверненні товарів на суму менше 100 грн. акт допускається не складати. Розглянутий нами документ лише фіксує дані з вже складених первинних документів.

Списати товар в роздрібному місці зберігання в «1С: Бухгалтерії» неможливо. Повернені покупцями неякісні товари документом «Переміщення» перекладають на оптовий склад. Потім їх або списують документом «Списання ТМЦ», або повертають постачальнику документом «Повернення постачальнику».

Документ сторнує валовий дохід, а також списання товару і націнки, тобто, після проведення цього документа збільшується кількість що числяться на субрахунку 282 товарів.

Алгоритм проведення документа передбачає запис сторнирующей проводки по ПДВ,але вона тимчасово відключена. Включимо цю проводку.


Читайте також:

  1. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  2. Банківське кредитування здійснюється за такими принципами: строковість, повернення, цільовий характер, забезпеченість та платність кредиту.
  3. Важливість товару для споживача
  4. Вартісна характеристика товару подається у рахунку та у проформі-рахунку.
  5. Вартість є однією з основних ознак товару. Щоб продати права на об'єкти інтелектуальної власності чи ви­користати їх у власному виробництві, необхідно визначити їхню вартість.
  6. Взаємозв'язок реклами і життєвого циклу товару
  7. Вибір конкретної різновидності товару-представника.
  8. Вивчення товару і комплексне дослідження ринку.
  9. Визначення межі ринку товару і конкурентної позиції виробника
  10. Вихідні дані для аналізу життєвого циклу товару
  11. Відмова у прийнятті позовної заяви та повернення без розгляду
  12. Властивості товару „робоча сила”.




Переглядів: 467

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Роздрібна накладна | Визначення торгової націнки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.