Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема: Методика підготовки майбутнього сім’янина

Мета:опрацювати найбільш доцільні форми та методи у підготовці учнів різних вікових груп до сімейного життя.

Інформаційний блок

1. Зміст, мета та завдання з виховання майбутнього сім’янина.

2. Форми і методи роботи школи, класного керівника з питань формування готовності учнів до створення шлюбу.

3. Діагностика готовності учнів до сімейного життя.

4. Методика організації і проведення окремих форм: дискусії, ділових та рольових ігор, інтерв’ю з підготовки школярів різних вікових груп до сімейного життя.

Практичний блок

1. Опрацювати анкету для визначення рівня готовності школярів до сімейного життя.

2. Опрацювати та провести виховний захід на одну із запропонованих тем:

- дискусію: «Моральні основи взаємовідносин юнаків та дівчат», «Сімейне щастя – мрія чи реальність?».

- усний журнал «Чоловік та жінка».

- свято «День Святого Валентина».

- ділову гру «Бюджет та хазяйство сім’ї».

- етичну бесіду «Права та обов’язки подружжя», «Ранній шлюб», «Позашлюбні діти»

Рефлексивний блок

1. Коли слід починати роботу з підготовки учнів до сімейного життя? Які відмінності у цій роботі для учнів різних вікових груп?

2. Про які найбільш цікаві форми виховної роботи Ви дізналися під час підготовки та у ході заняття? Які особливості методики їх проведення у контексті розглядуваних сьогодні питань?

3. Завдання-ситуація: учениця Вашого класу Олена К. вчиться добре, охайна, спостережлива, вихована, але останнім часом надмірно захопилася юнаком, що відобразилося на її манері одягатися та на якості навчання. Складіть примірний план співбесіди з ученицею з цієї проблеми.

Блок вільного обміну інформацією

1. Сформулюйте кодекс сучасної сім’ї.

2. Складіть 10-12 правил окремо для матері і батька, яких варто дотримуватися у системі сімейного виховання.

3. Щоб Ви як вихователь порадили молодим людям, які вирішили скласти шлюб?

Блок самоосвіти

1. Верга Д. Дела семейные. – М.: Педагогика, 1986. – 180 с.

2. Вовчик-Блакитна М.В. Сімейне виховання – К.: Радянська школа, 1982. – 147 с.

3. Друзь З.В. Виховні технології в сучасній школі. – КДПУ, 2005. – 256 с.

4. Максимова В.Г. Педагогическая диагностика в школе. – М.: Академия, 2002. – С. 193-200.

5. Мудрик А.В. Социальная педагогика. – М.: Сфера, 1999. – 310 с.

6. Рожков М. И. Классному руководителю. – М.: ВЛАДОС, 1999. – 310 с.

7. Чередниченко В.И. Прикасаясь к будущему: Из опыта преподавания курса «Этика и психология семейной жизни»: Книга для учителя. – М.: Просвещение, 1989. – 280 с.


Читайте також:

  1. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  2. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  3. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  4. Апаратура та методика проведення газометрії свердловин в процесі буріння
  5. Базовий рівень підготовки.
  6. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. особливості побудови банківської системи в Україн
  7. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  8. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  9. Бюджет денежных средств, методика его формирования.
  10. Види вправ з лексики й методика їх проведення
  11. Види та жанри образотворчого мистецтва, методика ознайомлення з ними у початковій школі.
  12. Газогидродинамические исследования скважин при стационарных режимах. Методика проведения и интерпретация результатов.




Переглядів: 839

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Методика організації взаємодії школи та сім’ї | Лабораторне заняття 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.