Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лабораторне заняття 1

Тема: Методика організації колективних творчих справ

Мета: розкрити сутність КТС, сприяти засвоєнню умінь організації та керівництва колективними творчими справами, надати практичні навички у прийомах та методах активізації вихованців.

Інформаційний блок:

1. Уявлення про КТС.

2. Види КТС, їх виховні можливості

3. Етапи підготовки та проведення різних КТС.

Практичний блок:

1. Ділова гра. Тема: «Організаційне засідання Ради справи».

Дійові особи: вчитель (вихователь), лідери класу, група учнів (5-6 осіб).

Завдання гри:

- визначити найбільш доцільну форму проведення КТС на певну тему;

- вирішити організаційні моменти;

- обрати Раду справи;

- розподілити обов’язки, визначити термін виконання доручень.

2. Провести КТС з студентами групи.

Орієнтовні теми:

Пізнавальна КТС: «Турнір-вікторина», аукціон ідей «Мій погляд на школу майбутнього», «Вечір розгаданих чи нерозгаданих таємниць»

Художня КТС: «Концерт-блискавка», «Хіти ХХІ сторіччя», «Жива газета», «В гостях у казки»

Організаційна КТС: «Прес-бой».

Рефлексивний блок:

1. Оцінка студентами щодо проведеної колективної творчої справи з огляду її структури та етапів.

2. Оцінювання основних прийомів, які застосовував «вихователь» для активізації діяльності «учнів».

2. Обговорення студентською Радою справи найближчих наслідків, післядії щойно проведеної КТС.

Блок вільного обміну інформацією

1. Чим відрізняється методика організації та проведення КТС від інших форм виховної роботи, у яких також беруть участь велика кількість вихованців?

2. Яке місце у системі виховної роботи повинні займати КТС?

3. Які Ви можете навести приклади КТС, в яких Ви безпосередньо брали участь?

Блок самоосвіти

1. Кацинська Л.П. Виховний процес в сучасній школі. – Рівне: Методичний посібник. – Рівне, 1997. – 159 с.

2. Кульневич СВ., Лакоценина Т.П. Воспитательная работа в средней школе: от коллективизма к взаимодействию: Практич. пособие для учителей и классных руководителей, студентов пед. заведений - Ростов-н/Д: Учитель, 2000. – С. 68-87.

3. Підготовка і проведення КТС (за методикою Іванова) //Шкільний світ. – 2001. - № 13 – 23 с.

4. Позакласний час. – 2000. - №7. – 35 с.

Лабораторне заняття 2


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вступне заняття
  10. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  11. Догляд.Хворі легкими формами можуть лікуватися вдома, але якщо забезпечується лабораторне обстеження. Показання до госпіталізації
  12. Друге заняття




Переглядів: 423

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Методика підготовки майбутнього сім’янина | Тема: Методика організації виховної роботи в дитячих оздоровчих таборах

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.