МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Конституційно-правовий статус національних меншин в УкраїніКонституція України (ст. 11) встановлює, що держава сприяє консолідації і розвитку української нації, її історичної свідомості, традицій і культури, а також розвитку етнічної, культурної, мовної і релігійної самобутності всіх корінних народів і національних меншин України. Україна проявляє турботу про задоволення національно-культурних і мовних потреб українців, що проживають за межами держави (ст. 12). На території Республіки в даний час проживають громадяни більше ста національностей, які разом з українцями складають 50-мільйонний народ України. Державно-правова і політична практика країн, СНД свідчить, що після розпаду СРСР національне питання є одним з найбільш гострих. Українська держава приділяє особливу увагу регулюванню правового статусу національних меншин. Політика держави в цій сфері будується на основі положень, які містяться в Декларації прав національностей України свідчать від 1 листопада 1991 року і Законі України "Про національні меншини в Україні» від 25 червня 1992 року. На званные акти гарантують громадянам Республіки незалежно від їх національного походження рівні цивільні, політичні соціальні, економічні і культурні права і свободи. Держава зобов'язана забезпечувати підтримку в розвитку національної самосвідомості і самовираження. При цьому всі громадяни України користуються захистом держави на рівних підставах. При забезпеченні прав осіб, що відносяться до національних меншин Україна виходить з того, що ці права є невід'ємною частиною загальновизнаних в світі прав людини. До національних меншин Закон відносить групи громадян України, які не є українцями за національністю, але що проявляють відчуття національної самосвідомості і спільності між собою. Згідно Закону, громадяни України мають право вільно обирати і відновлювати свою національність, і, відповідно, кожен громадянин України має право на національне прізвище, ім'я і по батькові. Громадяни України, що відносяться до національних меншин, мають право обиратися і призначатися на рівних основах на будь-які посади в органи законодавчої, старанної і судової влади, місцевого самоврядування, армії, на підприємствах, в установах і організаціях. Їм гарантується право на збереження середовища незаселеного в місцях їх історичного і нинішнього мешкання. Україна гарантує всім національним меншинам право на національно-культурну автономію, тобто на користування і навчання на рідній мові або вивчення рідної мови в державних учбових закладах або через національно-культурні суспільства, розвиток національних культурних традицій, використання національної символіки, святкування національних свят, сповідання своєї релігії, задоволення потреб в літературі, мистецтві, засобах масової інформації, створення національних культурних і учбових закладів. У державному бюджеті України передбачаються спеціальні асигнування для розвитку національних меншин. Все це свідчить про те, що в Україні створюються належні організаційні, матеріально-фінансові і правові гарантії забезпечення прав національних меншин. Прийняте в Україні законодавство направлене на затвердження священних принципів свободи, гуманізму, соціальної справедливості, рівноправ'я всіх етнічних груп народу України, що має велике значення для зміцнення миру я згоди в суспільстві.
Читайте також:
|
||||||||
|