Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Принципи побудови бюджетної системи України

Бюджетна система України ґрунтується на таких принципах:

1) єдності бюджетної системи України: єдність бюджетної сис¬теми України забезпечується єдиними правовою базою, грошовою системою, регулюванням бюджетних відносин і бюджетною класи¬фікацією, єдністю порядку виконання бюджетів та ведення бухгал¬терського обліку і звітності. Акумуляція коштів бюджетів усіх рівнів на єдиному казначейському рахунку свідчить про єдність коштів у межах бюджетної системи України;

2) збалансованості: повноваження на здійснення витрат бю¬джету мають відповідати обсягу надходжень до бюджету на від¬повідний бюджетний період.

3) самостійності: Державний бюджет України та місцеві бюдже¬ти є самостійними. Держава коштами державного бюджету не несе відповідальності за бюджетні зобов'язання органів влади Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування. Органи влади та органи місцевого самоврядування коштами відповідних бюджетів не несуть відповідальності за бюджетні зобов'язання одне одного, а також за бюджетні зобов'язання держави;

4) повноти: зарахуванню до складу бюджетів підлягають усі надходження до бюджетів і витрати бюджетів, що здійснюються відповідно до нормативно-правових актів органів державної вла¬ди, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування. Цей принцип передбачає облік та зарахування до бюджету всіх без винятку доходів і видатків, які мають акумулюва¬тись на єдиному казначейському рахунку та інших бюджетних ра¬хунках згідно з бюджетною класифікацією.

5) обґрунтованості: бюджет формується на реалістичних макро-иока-иіиках економічного і соціального розвитку держави та розра¬хунках надходжень до бюджету і витрат бюджету, що здійснюються відповідно до затверджених методик і правил.;

6) ефективності: при складанні та виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають прагнути до досягнення за¬планованих цілей при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та до отримання максимального результату при викорис¬танні визначеного бюджетом обсягу коштів;

7) субсидіарності: розподіл видів видатків між державним бю¬джетом і місцевими бюджетами, а також між місцевими бюджетами має ґрунтуватись на максимально можливому наближенні надан¬ня суспільних послуг до їхнього безпосереднього споживача. Цей принцип формує засади найбільш ефективного надання суспільних послуг безпосередньо споживачам. Децентралізація видатків у бю¬джетах забезпечує найбільш точне закріплення коштів відповідного бюджету за отримувачами бюджетних коштів, ефективне виконання видаткових повноважень на місцях;

8) цільового використання бюджетних коштів: бюджетні кош¬ти використовуються тільки на цілі, визначені бюджетними при¬значеннями та бюджетними асигнуваннями. Тобто бюджетні кош¬ти використовуються їхніми розпорядниками та одержувачами для чітко визначеної мети, на яку спрямовані бюджетні видатки. За нецільове використання бюджетних коштів, бюджетні правопору¬шення встановлена фінансова та адміністративна відповідальність для розпорядників коштів;

9) справедливості та неупередженості: бюджетна система Украї¬ни базується на засадах справедливого і неупередженого розподілу суспільного багатства між громадянами і територіальними громада¬ми. За рахунок бюджетної системи гарантується та забезпечується однаковий доступ усіх громадян України до соціальних програм, освіти, охорони здоров'я незалежно від місця їхнього проживання як на стадії формування надходжень доходів відповідних бюджетів, так і при розподілі трансфертів, збалансуванні бюджетів;

10) публічності та прозорості: принцип передбачає інформування громадськості з питань складання, розгляду, затвердження,виконання державного бюджету та місцевих бюджетів, а також контролю за виконанням державного та місцевих бюджетів.

 



Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  4. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  5. IV. Розподіл нервової системи
  6. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  7. IV. Філогенез кровоносної системи
  8. POS-системи
  9. VI. Філогенез нервової системи
  10. А/. Верховна Рада України.
  11. Автокореляційна характеристика системи
  12. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ




Переглядів: 535

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основи бюджетного устрою. Бюджетна система України та характеристика її ланок | Бюджетні права в Україні, їхня характеристика

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.