Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Отримання повідомлень

Повідомлення користувачів про зміни, що відбуваються на сайті, здійснюється за допомогою сутності «Спостерігачі», що зв'язує користувачів з об'єктами різних класів (проекти, завдання, форуми та ін.). У базі даних зберігаються також ключі доступу до підписки RSS, що дозволяють отримувати повідомлення за допомогою цієї технології, також повідомлення розсилаються за допомогою електронної пошти.

Деякі недоліки Redmine

1. Управління файлами і документами в Redmine зводиться до їх додаванню, видаленню і редагуванню. Правами доступу ні до файлів, ні до окремих документів управляти не можна.

2. Відсутні оповіщення про зміну документів.

3. В Redmine не можна керувати правами доступу на рівні окремих полів завдання. Наприклад, на даний момент від клієнтів не можна приховати оцінки часу роботи над завданням.

4. В Redmine всі додаткові поля доступні всім користувачам, всі учасники проекту зможуть їх бачити і змінювати. Це обмеження може призвести до складнощів при наявності неоднорідної команди, коли доступ до проекту мають і менеджери, і розробники, і клієнти.

5. В Redmine немає прав на окремі типи переходів в workflow. Наприклад, зараз не можна вказати, що коли хтось закінчує виправляти помилку, він повинен вибрати відповідальним тестувальника і повинен вказати номер білда. Також не можна приховати внутрішню переписку між програмістами від клієнта.

6. В Redmine в список завдань не виводиться загальна трудомісткість задач.

( документацыя по використанню Redmine http://www.redmine.org/projects/redmine/wiki/RusGuide - самостійна робота)

Питання для контроля знань

1. Функціональні можливості

2. Структура бази даних

3. Користувачі системи

4. Ролі

5. Проекти

6. Трекери

7. Задачі

8. Відстеження зміни статусу задач

9. Зв'язки між завданнями

10. Облік витраченого на проект часу

11. Прив'язка репозиторіїв

12. Отримання повідомлень

13. Деякі недоліки Redmine


 

Розділ «Технологія виконання проектів сумісної розробки - SCRAM»

Лекція №28

Тема: Визначення та загальні положення.

Мета: Знайомство з технологією Скрам, Створення Скрам команди, розподілення ролей.

Перелік питань, що розглядаються на лекції:

1. Загальний опис скрама

2. Скрам підхід (Scrum Framework)

3. Скрам Команда

4. Власник Продукту Управління Журналом продукта

5. Команда розробників

6. Скрам майстер


Читайте також:

  1. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  2. Аналогія - спосіб отримання знань про предмети та явища на основі їхньої подібності з іншими.
  3. Аудиторські докази: поняття та процедури отримання
  4. В основу визначення витрат певного періоду покладено можливість одночасного визнання доходу, для отримання якого вони здійснені, і навпаки.
  5. Валідація НАССР- отримання об'єктивного доказу того, що елементи НАССР-плану результативні.
  6. Види міжнародно-правової бази у сфері прав людини і поняття міжнародного контролю за дотриманням та захистом прав людини.
  7. Види процедур отримання аудиторських доказів за їх типом
  8. Види процедур отримання аудиторських доказів за їх характером
  9. Визначення виробляючих ліній та методи їх отримання
  10. Виробничий процес - це сукупність взаємопов'язаних ресурсів і діяльності від моменту отримання матеріальних ресурсів до відправлення готової продукції споживачеві.
  11. Відмова Німеччини від дотримання статей Версаль­ського договору
  12. ВІДОМОСТІ ПРО ІНФОРМАЦІЮ, КІЛЬКІСНА МІРА ЇЇ. ВИДИ ПОВІДОМЛЕНЬ




Переглядів: 566

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
В заключення приведу наступну узагальнену таблицю. | Информационно-методическое обеспечение курса

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.