МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИПідготовка та розгляд звітів про виконання бюджету Складання і затвердження звітності про виконання бюджетів є завершальним етапом бюджетного процесу, тому бюджетну звітність вважають вищим етапом узагальнення інформації про вико¬нання бюджетів. За характером показників бюджетна звітність є сукупністю упорядкованих взаємопов'язаних даних, що характе¬ризують умови, кількісні та якісні результати виконання бюдже¬тів. Показники звітності базуються на інформації поточного бух¬галтерського обліку, тобто на таких даних, які зумовлюють їхню реальність і достовірність. Регулювання питань методології бухгалтерського обліку та складання звітності про виконання бюджетів здійснює Міністерство фінансів України, яке координує діяльність Державного казначей¬ства України і погоджує його нормативно-правові акти з цих питань. Бухгалтерський облік усіх операцій щодо виконання Держав¬ного бюджету України здійснюють органи Державного казначейства України у порядку, встановленому Державним казначейством Укра¬їни. Цей облік має відображати всі активи та зобов'язання держави. Усі надходження та витрати бюджету обліковуються у валових показниках незалежно від того, передбачається чи ні у бюджетних призначеннях взаємозарахування цих показників. Усі надходжен¬ня та витрати бюджету мають відображатися на рахунках у хро¬нологічному порядку відповідно до встановленої законодавством процедури. Всі бухгалтерські записи мають підтверджуватися до¬кументально. Не пізніше 31 грудня поточного бюджетного періоду або останнього дня іншого бюджетного періоду Державне казначей¬ство України закриває всі рахунки, відкриті у поточному бюджет¬ному періоді для виконання бюджету. Звітність про виконання Державного бюджету України (ко¬шторисів бюджетних установ) охоплює фінансову та бюджетну звітність. Фінансова звітність бюджетних установ складається згідно з національними Положеннями (стандартами) бухгалтер¬ського обліку та за формами, що затверджує Міністерство фінансів України. Бюджетна звітність відображає стан виконання бюджету, містить інформацію відповідно до бюджетної класифікації. Зведення, складання та подання звітності про виконання Державного бюджету України здійснює Державне казначейство України. Воно забезпечує достовірність інформації про виконан¬ня Державного бюджету України. Звітність про виконання Дер¬жавного бюджету України є оперативною, місячною, кварталь¬ною та річною. Місячний звіт про виконання Державного бюджету України подає Державне казначейство України Верховній Раді України, Президенту України, Кабінету Міністрів України, Рахунковій па¬латі та Міністерству фінансів України не пізніше 15 числа місяця, наступного за звітним. Квартальний звіт про виконання Державного бюджету Укра¬їни подає Державне казначейство України Верховній Раді Украї¬ни, Президенту України, Кабінету Міністрів України, Рахунковій палаті та Міністерству фінансів України не пізніше 35 днів після закінчення звітного кварталу. Річний звіт про виконання закону про Державний бюджет України подає Кабінет Міністрів України Верховній Раді України, Президенту України та Рахунковій палаті не пізніше 1 травня року, наступного за звітним. Річний звіт про виконання закону про Державний бюджет України містить: 1) звіт про фінансовий стан (баланс) Державного бюджету України; 2) звіт про виконання Державного бюджету України (в т. ч. звіти про виконання показників за формою додатків до закону про Державний бюджет України); 3) звіт про фінансові результати виконання Державного бюдже¬ту України; 4) звіт про рух грошових коштів; 5) звіт про власний капітал… Рахункова палата України протягом двох тижнів з дня офі¬ційного подання Кабінетом Міністрів України річного звіту про виконання закону про Державний бюджет України готує та подає до Верховної Ради України висновки про виконання закону про Державний бюджет України з оцінкою ефективності управління коштами державного бюджету, а також пропозиції щодо усунення порушень, виявлених у звітному бюджетному періоді, та вдоско¬налення бюджетного процесу загалом. Розгляд у Верховній Раді України річного звіту про виконання закону про Державний бюд¬жет України здійснюється за спеціальною процедурою, визначе¬ною Регламентом Верховної Ради України. “ КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ “ Читайте також:
|
||||||||
|