МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Економіко-статистичний аналіз валового збору і врожайностіРозмір валового збору і врожайності залежить від численних факторів та їх поєднання: природно-кліматичних (тип, клас ґрунтів, їх якість, температура повітря і ґрунту, кількість опадів, тривалість безморозного періоду, висота сніжного покриву, сила і характер вітру тощо); агротехнічних (якість насіння, його стійкість до хвороб, види і дози добрив, способи і терміни їх внесення, строки і технологія проведення агротехнічних робіт і т. ін.); економічних й організаційних (рівень забезпеченості засобами і предметами праці, розмір витрат праці на одиницю площі, якість, структура і ступінь використання основних і оборотних фондів, наявність і склад робочої сили, галузева структура, спеціалізація і концентрація виробництва, форми і системи організації й оплати праці та ін.). Тому при статистичному аналізі валового збору і врожайності сільськогосподарських культур використовуються показники всіх цих факторів і всі основні методи статистики: метод абсолютних, відносних і середніх величин, статистичні групування, індексний метод, методи побудови й аналізу рядів динаміки, вибірковий метод, дисперсійний і кореляційний аналіз, графічний метод та інші методи статистичного аналізу. Завдання 1. Посівні площі та валові збори соняшнику в селянських (фермерських) господарствах двох областей характеризуються такими даними:
Визначте врожайність соняшнику по кожній області та проведіть порівняльний аналіз. Зробіть висновки. Завдання 2. У господарстві валовий збір качанів кукурудзи повної стиглості становив 4448 ц. Середній відсоток виходу сухого зерна з качанів, встановлений для даного господарства лабораторією хлібоприймального пункту, становить 80%, а середня вологість зерна — 16%. Визначте валовий збір сухого зерна кукурудзи при базисній вологості 14%. Завдання 3. Чисельність населення і виробництво соняшнику в Україні та Франції характеризуються такими даними:
Визначте всі можливі види відносних величин і зробіть висновки. Завдання 4. Дані про валові збори кукурудзи на зерно в усіх категоріях господарств за природно-економічними зонами України:
Визначте і проаналізуйте: 1) показники структури і структурних зрушень: абсолютні, відносні та загальні; 2) показники динаміки валового збору кукурудзи на зерно (абсолютний приріст, темп приросту) і показники абсолютної та відносної швидкості розвитку окремих природно-економічних зон стосовно зони Степу; 3) відносні величини координації для характеристики співвідношень валового збору картоплі зони Лісостепу та інших зон, а також їх абсолютні й відносні зміни. Зобразіть структуру посівних площ за кожний рік за допомогою секторної і шарової діаграм і складіть висновки. Завдання 5. Середньорічні посівні площі і валові збори зернових культур у селянських (фермерських) господарствах області характеризуються такими даними:
Визначте :відносні та абсолютні зміни середньої врожайності і валового збору всіх зернових культур за рахунок факторів, які впливають на них, використовуючи індекси середніх величин. Проаналізуйте одержані результати. Завдання 6.Використовуючи систему взаємопов’язаних індексів, за наведеними нижче даними проаналізуйте відносні та абсолютні зміни валового збору овочів у всіх категоріях господарств України.
Завдання 7.Посівні площі та валові збори окремих культур у господарстві характеризуються такими даними:
Визначте: прямі і зворотні індивідуальні індекси врожайності і загальний індекс урожайності для всіх культур у цілому за середньозваженими гармонічним та арифметичним індексами. Зробіть висновки. Завдання 8. Тенденція валових зборів зернових культур в усіх категоріях господарств України (тис. т) за 1990—1998 рр. описується трендовим рівнянням: Yt = 51330 – 3768,7 t + 131,2 t2, де t = 1, 2, 3, …, n, коефіцієнт детермінації R2 становить 0,663, а фактичне значення F-критерію — 5,09. Наведіть економічну інтерпретацію статистичних характеристик трендового рівняння і перевірте вірогідність трендового рівняння з імовірністю 0,95. Завдання 9. Багатофакторне рівняння регресії, яке характеризує залежність урожайності картоплі (ц/га) від кількості внесених органічних добрив під картоплю (т/га) (х1); середньорічної чисельності робітників, зайнятих в сільському господарстві (чол.) (х2); рівня енергоозброєності, кінських сил на одного середньорічного робітника, зайнятого у сільському господарстві (х3), має вигляд: –24,33 + 9,02 x1 + + 0,018 x2 + 0,58 х3, коефіцієнт детермінації становить 0,687, а факторна дисперсія — 4124,6. Рівняння регресії обчислено за даними 23 картоплесіючих господарств. Поясніть економічний зміст статистичних характеристик регресійної моделі і перевірте її вірогідність з імовірністю 0,95. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|