Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Інфраструктура товарного ринку

 

Інфраструктура товарного ринку — це сукупність підприємств оптової, біржової, роздрібної торгівлі та ресторанного господарства, а також міських ринків (продовольчих, речових та змішаних).

Інформація про інфраструктуру товарного ринку надається за такою централізованою державною звітністю:

· форма №7-торг «Звіт про наявність торгової мережі і мережі ресторанного господарства»;

· форма №12-торг «Звіт про стан матеріально-технічної бази ринків та реалізацію сільськогосподарської продукції на них»;

· форма 1-біржа «Звіт про діяльність біржі»;

· форма 1-опт «Звіт про діяльність підприємств оптової торгівлі».

До оптової торгівлі належать:

1. Організації оптової торгівлі, які придбають продукцію для перепродажу: акціонерні товариства, фірми, об’єднання, компанії, асоціації та ін.

До спеціалізованих організацій оптової торгівлі належать:

· організації оптової торгівлі, які спеціалізуються на обслуговуванні промислових підприємств;

· кооперативні організації, які придбають для перепродажу продукцію сільського господарства;

· організації оптової торгівлі з продажу конкретного виду продукції;

· організації-експортери;

· організації-імпортери продукції.

2. Оптово-посередницькі організації, які надають послуги з купівлі-продажу продукції на комісійних засадах.

3. Біржі, торговельні будинки, аукціони, торги, ярмарки, виставки.

Біржа продає право власності на біржові товари, для яких характерні однорідність, взаємозамінність, можливість установлення для них стандартної середньої якості. Це переважно сировинні товари (зерно, цукор, бавовна, кольорові метали, нафтопродукти). Реалізація біржових товарів здійснюється за зразками та стандартним описом без попереднього огляду.

Структура пропозицій і угод за товарними групами на біржі характеризується такими показниками за формою №1-біржа «Звіт про діяльність біржі»:

· пропозиція для продажу (обсяг у натуральному виразі та вартість);

· укладені угоди, усього (кількість угод, обсяг у натуральному виразі, вартість), у тому числі ф’ючерсні (кількість угод, вартість їх).

Структура укладених угод за типом секцій на біржі характеризується такими показниками:

· спотові угоди (кількість, обсяг у натуральному виразі, вартість);

· форвардні угоди (кількість угод, обсяг у натуральному виразі, вартість).

Котирування цін на біржі подається у звітності за найбільш поширеними біржовими товарами (до 30 найменувань) за середніми розрахунковими цінами.

Важливим аналітичним показником біржової торгівлі та ділової активності біржових торгів є коефіцієнт ліквідності, який характеризує частку обсягу укладених угод в обсязі пропозиції (за кількістю заявок та у вартісному виразі).

За спеціалізацією біржі поділяються в обліку на універсальні, товарні і товарно-сировинні, агропромислові, фондові та інші (табл. 9.2).

Таблиця 9.2


Читайте також:

  1. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  2. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  3. Аналіз товарного асортименту та номенклатури
  4. Банки як учасники ринку цінних паперів
  5. Банківські установи на кредитному ринку
  6. Важелі впливу на процеси розвитку ринку капіталу.
  7. Валютний ринок. Види операцій на валютному ринку
  8. Валютний ринок. Види операцій на валютному ринку
  9. Вибір фірмою обсягу виробництва і рівновага конкурентного ринку у довгостроковій перспективі
  10. Вивчення ринку сировини й матеріалів
  11. Вивчення товару і комплексне дослідження ринку.
  12. Види ринку.




Переглядів: 454

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ілюстрація ланцюжка ТОРГОВЕЛЬНИХ націнок | Кількість бірж в Україні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.