МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оцінка фінансово-економічного стану підприємства
Аналітичний розділ доповнює і деталізує загальну характеристику авіакомпанії, дозволяє оцінити рівень безпеки польотів, якість обслуговування пасажирів, установити тенденцію розвитку, виявити фактори, що впливають на показники обсягу і фінансування, розкривають резерви підвищення ефективності перевезень (робіт, послуг) та намічають направлення подальшого розвитку авіакомпанії. Аналіз виконується за останні п’ять років діяльності (за роками). Авіакомпанії, що діють менше п’яти років, аналізуються з початку діяльності. Структура аналітичної частини бізнес-плану: - звітна оцінка результатів виробничо-фінансової діяльності, яка виконується за системою кількісних (об’ємних) і якісних (відносних) показників з метою встановлення тенденції і темпів зростання (зниження) окремих показників, встановлення причин різних темпів зростання (зниження) показників, відображення цілісної картини результатів діяльності авіакомпанії; - аналіз виробничих показників; - аналіз стану і використання основних виробничих фондів; - аналіз економічних показників та фінансового стану авіакомпанії; - висновки та пропозиції. Транспортна діяльність: - перевезення пасажирів, у тому числі регулярними рейсами (міжнародними, внутрішніми); - нерегулярні перевезення, у тому числі міжнародні; - питома вага регулярних перевезень, у тому числі міжнародних; - питома вага нерегулярних перевезень, у тому числі міжнародних; - питома вага усіх міжнародних перевезень. Перевезення пошти (усього), у тому числі міжнародні, питома вага міжнародних поштових перевезень. Перевезення вантажів (усього), у тому числі: - чисто вантажні; - регулярні, у тому числі міжнародні та внутрішні; - нерегулярні, у тому числі міжнародні; - питома вага регулярних перевезень, у тому числі міжнародних; - питома вага нерегулярних перевезень, у тому числі міжнародних. Перевезено орендованим парком ПС: - пасажирів (число, %); - пошти (число, %); - вантажів (число, %). Пасажирообігх Вантажообіг (включаючи пошту)х Інші види робіт (послуг)хх Примітка.хх Робота по застосуванню авіації у народному господарстві та інші види діяльності з виділенням обсягів робіт власним парком ПС і орендуємим. Аналізуються: - зростання (зниження) показників відносно до базисного (початкового) року; - середньорічні темпи зростання; - структурні зрушення в обсягах робіт з зазначенням причин змін у стані перевезень; - пасажирообіг; - пошто - вантажообіг; - інші види діяльності. Розкриваються причини відхилення показників за окремі роки від тенденцій, що складаються. Узагальнена характеристика освоєння перевезень типовим складом ПС наводиться наступними даними. Аналізуються два роки (базовий і останній) із змінами питомої ваги обсягів робіт, виконаних орендованими ПС. Установлюються причини структурних змін в освоєнні перевезень за типами ПС. Таблиця 7.1 Виробничі показники по парку ПС
За даними зведеної таблиці 7.1 виконується оглядовий аналіз виробничо-фінансової діяльності з характеристикою тенденцій, зазначенням причин різних темпів зростання окремих показників, їх різкого зниження або зростання. Аналізуються прибутки за видами діяльності і джерелами формування : - експлуатаційні витрати (основна діяльність) за статтями затрат; - собівартість перевезень і льотного часу; - фінансовий результат (прибуток, збиток); - рентабельність. Економічні показники аналізуються за період що розглядається у порівняльних цінах (шляхом індексації). Якщо проіндексувати важко, то аналізуються відносні показники (питома вага, рентабельність). Аналізуються темпи росту (зниження) доходів за джерелами надходження, питома вага, роз’ясняються причини структурних змін. Поряд з прибутками аналізується виручка від транспортної діяльності з зазначенням виручки від перевезень пасажирів, пошти, вантажів, іншої виручки (усього, у тому числі від міжнародних перевезень, валютна виручка у доларовому вичислені). Аналізуються типи зниження (збільшення) витрат, їх структура (питома вага) по статтям витрат, пояснюються причини структурних змін. Більш детальний порівняний аналіз витрат здійснюється за питомими показниками: вартість перевезень, льотний час, за типами ПС. Порівнюються темпи зниження (зростання) питомих вартісних показників, оцінюється економічність типового складу ПС і вплив (через обсяги робіт кожного типу ПС на середню по авіакомпанії собівартість перевезень). За останній рік зазначаються дані собівартості льотного часу і тонно-кілометри за типами ПС у розрізі калькуляційних статей витрат. Аналізуються динаміка і структура результатів фінансової діяльності, зазначаються причини зміни показників і структурних змін в аналізованому періоді. Аналіз фінансового стану доповнює і деталізує аналіз економічних показників шляхом розгляду активу, пасиву і приросту (зменшення) абсолютних значень показників по розділам балансу, оцінці показників ліквідності, платоспроможності і фінансової стійкості. Таблиця 7.2 Фінансовий стан авіакомпанії
Після отримання вищепредставлених даних у бізнес-плані необхідно представити основні фінансово-економічні показники, що характеризують загальний стан АП у часовому розрізі. Дані як правило зводиться до таблиці 7.3 та представляються у вигляді графіків, діаграм.
Таблиця 7.3 Фінансово-економічні коефіцієнти, які характеризують діяльність АП
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|