МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оцінка фінансово-економічного стану підприємства
Аналітичний розділ доповнює і деталізує загальну характеристику авіакомпанії, дозволяє оцінити рівень безпеки польотів, якість обслуговування пасажирів, установити тенденцію розвитку, виявити фактори, що впливають на показники обсягу і фінансування, розкривають резерви підвищення ефективності перевезень (робіт, послуг) та намічають направлення подальшого розвитку авіакомпанії. Аналіз виконується за останні п’ять років діяльності (за роками). Авіакомпанії, що діють менше п’яти років, аналізуються з початку діяльності. Структура аналітичної частини бізнес-плану: - звітна оцінка результатів виробничо-фінансової діяльності, яка виконується за системою кількісних (об’ємних) і якісних (відносних) показників з метою встановлення тенденції і темпів зростання (зниження) окремих показників, встановлення причин різних темпів зростання (зниження) показників, відображення цілісної картини результатів діяльності авіакомпанії; - аналіз виробничих показників; - аналіз стану і використання основних виробничих фондів; - аналіз економічних показників та фінансового стану авіакомпанії; - висновки та пропозиції. Транспортна діяльність: - перевезення пасажирів, у тому числі регулярними рейсами (міжнародними, внутрішніми); - нерегулярні перевезення, у тому числі міжнародні; - питома вага регулярних перевезень, у тому числі міжнародних; - питома вага нерегулярних перевезень, у тому числі міжнародних; - питома вага усіх міжнародних перевезень. Перевезення пошти (усього), у тому числі міжнародні, питома вага міжнародних поштових перевезень. Перевезення вантажів (усього), у тому числі: - чисто вантажні; - регулярні, у тому числі міжнародні та внутрішні; - нерегулярні, у тому числі міжнародні; - питома вага регулярних перевезень, у тому числі міжнародних; - питома вага нерегулярних перевезень, у тому числі міжнародних. Перевезено орендованим парком ПС: - пасажирів (число, %); - пошти (число, %); - вантажів (число, %). Пасажирообігх Вантажообіг (включаючи пошту)х Інші види робіт (послуг)хх Примітка.хх Робота по застосуванню авіації у народному господарстві та інші види діяльності з виділенням обсягів робіт власним парком ПС і орендуємим. Аналізуються: - зростання (зниження) показників відносно до базисного (початкового) року; - середньорічні темпи зростання; - структурні зрушення в обсягах робіт з зазначенням причин змін у стані перевезень; - пасажирообіг; - пошто - вантажообіг; - інші види діяльності. Розкриваються причини відхилення показників за окремі роки від тенденцій, що складаються. Узагальнена характеристика освоєння перевезень типовим складом ПС наводиться наступними даними. Аналізуються два роки (базовий і останній) із змінами питомої ваги обсягів робіт, виконаних орендованими ПС. Установлюються причини структурних змін в освоєнні перевезень за типами ПС. Таблиця 7.1 Виробничі показники по парку ПС
За даними зведеної таблиці 7.1 виконується оглядовий аналіз виробничо-фінансової діяльності з характеристикою тенденцій, зазначенням причин різних темпів зростання окремих показників, їх різкого зниження або зростання. Аналізуються прибутки за видами діяльності і джерелами формування : - експлуатаційні витрати (основна діяльність) за статтями затрат; - собівартість перевезень і льотного часу; - фінансовий результат (прибуток, збиток); - рентабельність. Економічні показники аналізуються за період що розглядається у порівняльних цінах (шляхом індексації). Якщо проіндексувати важко, то аналізуються відносні показники (питома вага, рентабельність). Аналізуються темпи росту (зниження) доходів за джерелами надходження, питома вага, роз’ясняються причини структурних змін. Поряд з прибутками аналізується виручка від транспортної діяльності з зазначенням виручки від перевезень пасажирів, пошти, вантажів, іншої виручки (усього, у тому числі від міжнародних перевезень, валютна виручка у доларовому вичислені). Аналізуються типи зниження (збільшення) витрат, їх структура (питома вага) по статтям витрат, пояснюються причини структурних змін. Більш детальний порівняний аналіз витрат здійснюється за питомими показниками: вартість перевезень, льотний час, за типами ПС. Порівнюються темпи зниження (зростання) питомих вартісних показників, оцінюється економічність типового складу ПС і вплив (через обсяги робіт кожного типу ПС на середню по авіакомпанії собівартість перевезень). За останній рік зазначаються дані собівартості льотного часу і тонно-кілометри за типами ПС у розрізі калькуляційних статей витрат. Аналізуються динаміка і структура результатів фінансової діяльності, зазначаються причини зміни показників і структурних змін в аналізованому періоді. Аналіз фінансового стану доповнює і деталізує аналіз економічних показників шляхом розгляду активу, пасиву і приросту (зменшення) абсолютних значень показників по розділам балансу, оцінці показників ліквідності, платоспроможності і фінансової стійкості. Таблиця 7.2 Фінансовий стан авіакомпанії
Після отримання вищепредставлених даних у бізнес-плані необхідно представити основні фінансово-економічні показники, що характеризують загальний стан АП у часовому розрізі. Дані як правило зводиться до таблиці 7.3 та представляються у вигляді графіків, діаграм.
Таблиця 7.3 Фінансово-економічні коефіцієнти, які характеризують діяльність АП
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|