Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Двигун не обертається

Перевірте яскравість фар. Якщо вона є нижчою, ніж звичайно, то проблема в акумуляторній батареї. Перевірте. Якщо є будь-який бруд на клемах або окислення, використайте металеву щітку або наждаковий папір, щоб очистити їх. Можливо відсутній контакт на клемах батареї. Підтягніть їх. Перед тим, як зняти батарею, роз’єднайте спочатку клему «-», а потім «+». При встановленні використайте зворотну послідовність.

Двигун обертається, але не заводиться

Перевірте, чи надходить паливо у циліндри. Перевірте наявність палива у паливному баку. Ввімкніть запалювання і подивіться на покажчик палива. Якщо він вказує на «Е», то палива в паливному баку недостатньо. В цьому випадку Ви повинні заповнити паливний бак. Якщо причина не в цьому, то зверніться на станцію технічного обслуговування Оееіу.

Зауваження:

• Процесе запуску двигуна не повинен перевищувати 5 секунд щоразу та не більш трьох спроб. Інакше це призведе до пере­
гріву стартера.

• Не запускайте двигун методом буксирування або штовхання автомобіля, оскільки це може ушкодити автомобіль або за­
подіяти травму людині.

Витрата оливи

Головною задачею оливи є змащення та охолодження деталей двигуна. Під час роботи двигун споживає деяку кількість оливи.

Це нормально.

Швидкісний рух, часте різке прискорення і уповіг

Максимальна витрата оливи — 0,5л/ 1000 км

Дуже важливо слідкувати за рівнем оливи у двигуні. Періодично перевіряйте рівень за допомогою спеціально щупу. Якщо оливи в двигуні

буде недостатньо, це викликає оливне голодування двигуна. Що призведе різкого зношування деталей двигуна і до його руйнування.


Читайте також:

  1. Асинхронні виконавчі двигуни і тахогенератори
  2. Асинхронні електродвигуни.
  3. Багатоциліндрові двигуни
  4. Будова і принцип дії трифазного асинхронного двигуна
  5. Будова системи охолодження двигуна ВАЗ-2109
  6. Будова трифазних асинхронних електродвигунів
  7. Вибійні двигуни
  8. Вибір елементів пуско-гальмівного реостата для двигунів послідовного збудження
  9. Вибір елементів пускового (гальмівного) реостата для двигунів змішаного збудження
  10. Вибір і визначення магнітної індукції в елементах двигуна.
  11. Види двигунів постійного струму.
  12. Визначення номінальної потужності ел. двигуна.




Переглядів: 394

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Звичайний запуск двигуна | Як заощаджувати паливо і продовжити термін служби автомобіля

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.