Перевірте яскравість фар. Якщо вона є нижчою, ніж звичайно, то проблема в акумуляторній батареї. Перевірте. Якщо є будь-який бруд на клемах або окислення, використайте металеву щітку або наждаковий папір, щоб очистити їх. Можливо відсутній контакт на клемах батареї. Підтягніть їх. Перед тим, як зняти батарею, роз’єднайте спочатку клему «-», а потім «+». При встановленні використайте зворотну послідовність.
Двигун обертається, але не заводиться
Перевірте, чи надходить паливо у циліндри. Перевірте наявність палива у паливному баку. Ввімкніть запалювання і подивіться на покажчик палива. Якщо він вказує на «Е», то палива в паливному баку недостатньо. В цьому випадку Ви повинні заповнити паливний бак. Якщо причина не в цьому, то зверніться на станцію технічного обслуговування Оееіу.
Зауваження:
• Процесе запуску двигуна не повинен перевищувати 5 секунд щоразу та не більш трьох спроб. Інакше це призведе до пере гріву стартера.
• Не запускайте двигун методом буксирування або штовхання автомобіля, оскільки це може ушкодити автомобіль або за подіяти травму людині.
Витрата оливи
Головною задачею оливи є змащення та охолодження деталей двигуна. Під час роботи двигун споживає деяку кількість оливи.
Це нормально.
Швидкісний рух, часте різке прискорення і уповіг
Максимальна витрата оливи — 0,5л/ 1000 км
Дуже важливо слідкувати за рівнем оливи у двигуні. Періодично перевіряйте рівень за допомогою спеціально щупу. Якщо оливи в двигуні
буде недостатньо, це викликає оливне голодування двигуна. Що призведе різкого зношування деталей двигуна і до його руйнування.