Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Залежні та незалежні від обсягу перевезень витрати

При збільшенні обсягу перевезень загальна сума експлуатаційних витрат збільшується, але повільніше, ніж обсяг перевезень. Залежність експлуатацій­них витрат від обсягу перевезень - пряма. Ступінь зміни собівартості переве­зень від обсягу роботи визначається співвідношенням питомої ваги залежних і умовно-постійних витрат.

Визначення залежності експлуатаційних витрат і собівартості від обсягу перевезень виробляється для трьох варіантів аналізу:

- поточний (річний, квартальний) варіант враховує зміну витрат, що від­бивається у фінансовій звітності даного періоду. Питома вага залежних витрат коливається в межах 25—40%;

- основний варіант аналізу припускає, що зміна обсягу перевезень відбу­вається при незмінних величинах пропускної здатності залізниць, якісних по­казників використання рухомого складу, норм витрати паливно-енергетичних і інших видів ресурсів. До перемінного в цьому варіанті відноситься весь пере­лік витрат, безпосередньо пов'язаних з обсягом перевезень і мінливих при йо­го зміні прямо пропорційно обсягу перевезень. Питома вага залежних витрат складає 40-55%;

- перспективний варіант із розвитком пропускної здатності і зміною якіс­них показників використання рухомого складу і видаткових норм враховує зміну частини умовно-постійних витрат, у результаті чого питома вага пере­мінних витрат збільшується до 55-70%.

У сучасних умовах при інфляції, зростанні цін на ресурси, що спожива­ється залізничним транспортом, змінах складу витрат, що включаються у со­бівартість перевезень, питома вага залежних витрат істотно змінюється по окремих статтях номенклатури, елементах витрат, господарствах залізничного транспорту й у цілому по дорогах мережі.

При основному варіанті аналізу залежні від обсягу перевезень витрати змінюються пропорційно обсягу перевезень:

Езав= а • х,

де x - обсяг перевезень;

а - постійна для даної дороги і періоду часу питома величина залежних витрат, коп./ 10т-км.

При цьому собівартість перевезень у частині залежних витрат не зміню­ється: величина умовно-постійних витрат при цьому варіанті аналізу залиша­ється незмінною Е = Ь, а собівартість перевезень у частині умовно-постійних витрат змінюється обернено пропорційно обсягу перевезень.

Таким чином, залежність від обсягу перевезень витрат виражається фор­мулою:

Е = Езав+ Е = а-х + b.

Загальна величина витрат при збільшенні обсягу перевезень збільшується уповільнено. Собівартість перевезень знижується, причому собівартість у час­тині залежних витрат залишається постійною, а в частині умовно-постійних витрат змінюється обернено пропорційно зміні обсягу перевезень.

 

 


Читайте також:

  1. II. Організація перевезень
  2. II. Організація перевезень
  3. V. Інші витрати
  4. Автокореляція залишків – це залежність між послідовними значеннями стохастичної складової моделі.
  5. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  6. Автоматичне регулювання витрати помпових станцій
  7. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  8. Агрегатний індекс фізичного обсягу
  9. Адміністративні витрати, витрати на збут, інші операційні витрати, інші витрати та їх облік
  10. Альтернативна вартість і незворотні витрати
  11. Аналіз витрат на 1 грн. обсягу випуску продукції
  12. Аналіз комплексних статей витрат: витрат на утримання та експлуатацію устаткуван­ня, цехові, загальногосподарські, поза виробничі витрати.




Переглядів: 695

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Показники оцінки продуктивності праці на окремих господарствах (службах) залізниці | Структура Номенклатури витрат залізниць України

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.