Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Аналіз витрат на 1 грн. обсягу випуску продукції

Системне співвідношення понесених витрат (ЗВ) та обсягу випущеної продукції (Ов.п.) забезпечує аналітичний показник питомих витрат, який визначається за формулою:

Пв = ЗВ / Ов.п., ¯

Питомі витрати показують, яка сума витрат приходиться на 1 грн. обсягу випущеної продукції. Цей показник менший 1, може бути більшим 1. Він дає можливість визначити прибутковість, збитковість.

Наприклад, якщо отримано показник питомих витрат в розмірі 1,1, то це означає, що на одну грн. продукції понесено 1,1 грн. витрат, з них 10 коп. – збитки. Якщо 0,9, то отримано 10 коп. прибутку на кожну грн. випуску.

Позитивне значення показника питомих витрат ‹ 1, позитивна динаміка – до зменшення.

Тема 4. Організація і методика аналізу фінансових результатів підприємства

План

Організація аналізу фінансових результатів.

Методика аналізу фінансових результатів.

Аналіз складу і структури фінансових результатів підприємства.

4. Аналіз використання прибутку.


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  3. I. Аналіз контрольної роботи.
  4. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  5. II. Елементи операційних витрат
  6. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  7. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  8. SWOT-аналіз у туризмі
  9. SWOT-аналіз.
  10. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  11. V. Інші витрати
  12. V. Нюховий аналізатор




Переглядів: 891

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аналіз витрат від різних видів діяльності | Організація аналізу фінансових результатів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.