![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||
Множення чисел представлених у формі з фіксованою комою на двійковому суматорі прямого кодуНехай задані машинні зображення двох чисел: [А]пр =SgA, а1а2…an [В]пр = SgВ, b1b2…bn Тоді їх добуток Cпр = Sgc, c1c2…cn де Sgc – Sg1 При виконанні цієї операції повинні бути задані структурова схема пристрою, на якому проводиться операція, і метод множення.
Приклад 4.1. Помножити числа [А]пр=1.11010 і [В]пр=0.11001 При множенні будуть використовуватися метод 2 і пристрій, зображений на рис.4.2 Запис усіх дій, що виконуюються пристроєм виконується за допомогою умовних позначень, тобто: = - оператор присвоювання означає, що блоку, що вказаний зліва від оператора, присвоюється значення, вказане справа від оператора; Розвязок: Знак добутку визначаємо окремо від цифрової частини у відповідності з рівнянням: Sgc = Sg1 Отримання цифрової частини можна показати в результаті наступного запису. Нехай суматор має 10 розрядів без врахування знаку, а регістри – 5 розрядів без знаку. Введем позначення відповідно цифрової частини множеного і цифрової частини множника. Послідовність дій в процесі виконання операцій представлена у вигляді таблиці 4.1 Відповідь: [С]пр=1.1010001010.
Рис 4.2. Структурна схема пристрою множення
Таблиця 4.1
* Якщо в процесі виконання множення виникає одиниця переносу зі старшого розряду, то її треба зберігати. Щоб процес множення відбувався правильно, необхідно передбачити блокування вироблення сигналу переповнення, так як можливе тимчасове переповнення на якомусь кроці множення (див. приклад 4.1). Приклад показує, що в даному випадку не обов'язково мати суматор довжиною 2n розрядів. Зберігання «хвостів» множення можна здійснювати в вивільнюваних розрядах регістра множника. Для цього достатньо забезпечити ланцюг передачі інформації з молодшого розряду суматора в старшин розряд регістра множника. У всіх наведених нижче прикладах буде використано розглянутий спосіб.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||
|