МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Характеристика складових процесу контролю.Тема 6: Контроль як функція управління Матеріальне стимулювання праці. Стимулювання – це процес використання різних стимулів для мотивування людей. Принципи матеріального стимулювання: - зростання заробітної плати при збільшенні ефективності виробничої діяльності та кваліфікації робітників; - диференціація заробітної плати за умовами праці, інтенсивністю, складністю, шкідливістю; - підвищення заробітної плати за розширення сфери обслуговування та за поєднання обов’язків декількох працівників; - забезпечення випереджаючих темпів зростання продуктивності праці з відповідними темпами підвищення заробітної плати. Форми оплати праці: відрядна, погодинна, комбінована, комісійна.
Мета:З’ясувати сутність та місце контролю в системі управління організацією Завдання:
Основні поняття:контроль, попередній контроль, поточний контроль, заключний контроль, аудит, бюджетування, фінансовий контроль, центр відповідальності. Література: 1. Андрушків Б.М., Кузьмін О.Є. Основи менеджменту с. 113-120 2. Гірняк О.М., Лазановський П.П. Менеджмент с. 108-119 3. Мескон М., Альберт М., Хедоурі Ф. Основи менеджменту с. 389-425 4. Соболь С.М., Багацький В.М. Менеджмент с. 141-159 1. Поняття, зміст та види контролю. Контроль – вид управлінської діяльності по забезпеченню процесу, за допомогою якого керівництво організації визначає, на скільки правильні його управлінські рішення, а також напрями здійснення необхідних коректив. Основним завданням контролю є процес забезпечення досягнення цілей і місії організації. Об’єктивність і необхідність контролю як функції менеджменту визначають такі фактори: o невизначеність середовища (зміна законів, політики, структури організації, технології, ринку, складу працівників організації тощо); o небезпека виникнення кризових ситуацій; o доцільність підтримки успіху організації; o тиск з боку конкурентів; o боротьба за ринки збуту товарів. Метою контролю є сприяння тому, щоб фактичні результати найбільше відповідали очікуваним, а тому види контролю відрізняються за часом його здійснення в процесі управління організацією. Види контролю: попередній, поточний, підсумковий. Американські спеціалісти дійшли висновку, що процес контролю реалізується через такі етапи: 1. Розробка стандартів і критеріїв. - обмеження в часі; - конкретизації критеріїв; - забезпечення реальності показників; - забезпечення можливості прогнозування показників і результатів. 2. Порівняння реальних результатів з прийнятими стандартами та критеріями. - установлення масштабу допустимих відхилень і принципів вимірювання конкретних результатів; - вимірювання результатів; - передавання і розповсюдження інформації про конкретні результати; - оцінка інформації про отримання результату; - обґрунтування висновків на засадах порівняння результатів і стандартів. 3. Здійснення необхідних корегуючи дій. - невжиття заходів; - усунення відхилень; - перегляду стандартів; - поєднання кількох попередніх підходів. Читайте також:
|
||||||||
|